[AR] SGMW 2012

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Marall

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 15:20

Citaat:
Wat leuk dat iedereen zo goed ging afgelopen weekeind!!!!

Fototje van ons span op hindernis 1 in Texel:

Ik heb ze zien rijden. Bij de laatste Hindernis reden ze zo rustig, mooi en netjes (net een dressuurproef) met nauwelijks zweep gebruik. De andere hindernissen heb ik niet gezien. Maar jullie span reed vlak na mijn vader.
(tweespan friezen met turquoise jassen.)

Ik heb s'morgens gereden met enkelspan Tinker. Het strand was zwaar maar te doen. Ik werd uiteindelijk 4e en dat met een paard die pas sinds maart voor de wagen loopt.

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 15:47

de eerste hindernis was idd zwaar maar met mooie lange lijnen goed te doen
sommige kwamen te hard aan en wilde kort wenden ja die liepen dus vast
paard had na de hindernis nog ruim de tijd om te herstellen tot hindernis 2
we hebben hier lang over vergaderd wel of niet te door te laten gaan
wat is er nu niet mooier en unieker dan een hindernis op het strand te mogen rijden je bent tenslotte op texel
iedereen was super enthousiast op een enkeling na (maar de negatieve berichten nemen vaak de overhand)
de TA was ook erg enthousiast en de shovel hield het mooi bij
en zeg nou zelf het leverd mooie plaatjes op
tijdens de briefing volgde een luid applaus toen we vertelde dat we toch hadden besloten hem door te laten gaan

Marall

Re: SGMW 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 16:34

Petroes volgend jaar mag hij van mij weer op t strand staan hoor!
Wedstrijd was zoals altijd weer goed georganiseerd.

kiepejanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 16:46

schaduw schreef:
Chaos dat ziet er uit als een zware hindernis.

Voor de langspannen toch vervelend als dat gebeurt,kan je wel je winspunt kosten

Wij hebben in Aalten rustig gereden,was de 1e wedstrijd na het omslaan in Juni.
Toch nog twee wp gereden en goed gevoel.
Alleen beetje jammer van de 5 ballen in de vaardigheid,

Wij zijn ook in Aalten geweest, vaardigheid was idd lastig voor de meeste veel ballen en tijdsoverschrijding,

de menner waar ik groom was foutloos maar wel tijdsoverschrijding...wel tevreden over de hele wedstrijd gezien.

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 17:00

alphine zou wel gaaf zijn als het nog eens lukt maar dan moet alles wel weer meewerken gemeente , weer , tij enz maar ik ben voor :D

Marall

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 20:11

Ik ga alvast oefenen. Maar dan ook door t zee water.

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 20:56

Chaos schreef:
Het was ook een hele zware hindernis. We waren een van de weinige waarbij we de hindernis constant konden doorlopen in een rustige draf (galop niet haalbaar, te zwaar) de meeste aanspanningen en zeker de enkelspannen/ponyspannen liepen allemaal vast. De wagen zakte superdiep weg bij iedereen. :n

36 sec waar jullie t in 49 deden... :D
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door BlackDevils op 24-09-12 20:58, in het totaal 1 keer bewerkt

addy<3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 20:56

Poeltje, ik heb jou wel zien rijden waar alle trailers stonden. Ik kwam toen net aan. Mooi die valk pony!!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 20:57

BlackDevils schreef:
Chaos schreef:
Het was ook een hele zware hindernis. We waren een van de weinige waarbij we de hindernis constant konden doorlopen in een rustige draf (galop niet haalbaar, te zwaar) de meeste aanspanningen en zeker de enkelspannen/ponyspannen liepen allemaal vast. De wagen zakte superdiep weg bij iedereen. :n

36 sec waar jullie t in 49 deden... ;)

[ Afbeelding ]

_/-\o_
Krachtpatser! :D

S_zanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 20:57

Nu mis ik serieus een "vind ik leuk" knop!
Wat een super resultaten iedereen!

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 20:58

Alphine ach dan ben je een jaar verder en heb je een meer ervaren paard voor de kar
Super toch hoe hugo het deed zeker als je je beseft dat hij nog niet zo lang voor de kar staat

blackdevils Gave foto zeg andre toch ? ;)

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 21:03

tinkert_tje schreef:

Klopt!

Was een leuke wedstrijd alleen hadden ze de eerste hindernis toch dichter bij/in zee moeten zetten...

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 21:05

addy<3 schreef:
Poeltje, ik heb jou wel zien rijden waar alle trailers stonden. Ik kwam toen net aan. Mooi die valk pony!!

Leuk issie he. Ik blijf het ook een kanjer vinden. Jury had ook onder het blad gezet dat ze het een showbink vonden. :j

Mooie foto, BlackDevils. Toppony heb je daar.

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 21:12

BlackDevils schreef:
tinkert_tje schreef:

Klopt!

Was een leuke wedstrijd alleen hadden ze de eerste hindernis toch dichter bij/in zee moeten zetten...

de hindernis is zaterdag neergezet met noordwestenwind toen was het hoger water toen stond hij aan de watergrens maar gisteren was het oostenwind
wind is een raar ding dat kan je moeilijk inschatten

ArroNnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 22:40

Erg gave fotos krijg je dan wel ja, aan het strand een marathon, gaaf joh. :)

sumic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 10:19

http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 4507_n.jpg

Wij hebben ook in Aalten gereden, hele mooie wedstrijd! Denk er wat golven bij en het is net Texel.. haha!

BD, thomas heeft wel hele mooie witte voetjes! gefeliciteerd met je overwinning!

Het is een druk weekend geweest voor velen, leuk om alle verhalen te lezen! Voor ons zit dit seizoen erop, op naar volgend jaar ;)

mriekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 10:59

Afgelopen zondag op Hindernis 1 gestaan in Heeten. Leuk om een aantal bokt-combinaties voorbij te zien komen die ik nog niet eerder live had gezien (JoyCiej007, Lanouska en MelanieB) En natuurlijk ook een aantal combinaties die ik al vaker had gezien. (Poeltje en GaitMonster)

addy<3, reed jij met een tandem shetjes mee in Heeten?

Juryleden hebben wel vaker rare dingen. Ik weet dat er in het verleden een tandem-combinatie te horen kreeg dat de voorpony toch echt in de strengen moest lopen.
Iedereen, ook de mensen die naar andere wedstrijden waren. Gefeliciteerd met het behaalde resultaat.

Mooie strand foto’s ook!!! En die van Sumic natuurlijk ook!

Wat mij in Heeten bij de prijsuitreiking opviel, is dat er nog maar weinig menners zijn die in wedstrijd- tenue hun prijs komen ophalen. Is dat op andere wedstrijden ook zo? Omdat in mijn beleving, dat in het verleden wel anders was.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 11:09

Bijna iedereen was in net tenue, ik was het vergeten :o lekker stom van me, oudsrs gingen al eerder naar huis en hadden dus jasje ed nog in de auto.. En wist pas later ook dat ik 1ste was haha.
Volgende keer maar altijd standaard voor zekerheid jasje ed in auto leggen.

Ohz doet niemand in net tenue prijzen ophalen tenzij het een kampioenswedstrijd oid is.
Maar idd wel zo netjes. :j

Sumic, gavefoto!

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 11:13

Marall schreef:
Citaat:
Wat leuk dat iedereen zo goed ging afgelopen weekeind!!!!

Fototje van ons span op hindernis 1 in Texel:

Ik heb ze zien rijden. Bij de laatste Hindernis reden ze zo rustig, mooi en netjes (net een dressuurproef) met nauwelijks zweep gebruik. De andere hindernissen heb ik niet gezien. Maar jullie span reed vlak na mijn vader.
(tweespan friezen met turquoise jassen.)

Ik heb s'morgens gereden met enkelspan Tinker. Het strand was zwaar maar te doen. Ik werd uiteindelijk 4e en dat met een paard die pas sinds maart voor de wagen loopt.

Wat een prachtig compliment dankjewel!!! :D
We waren ook super tevreden!
Jouw vader heeft een prachtig span, en ik ben jaloers op zijn jassen, dat zei ik nog, want dat is mijn lievelingskleur! :P

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 11:13

addy<3 schreef:

Deed jij HC mee met je tandem pony's? Dan hebben we elkaar vaker gezien. Wij reden eerst achter jullie in de marathon.
We stonden bij start E nog naast jullie. Peppie vond je pony's erg interessant. :D

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 11:14

BlackDevils schreef:
Chaos schreef:

36 sec waar jullie t in 49 deden... :D
[ Afbeelding ]

Daarom staat er de meeste... Ik heb 2 uur lang bij de strandhindernis gestaan, vele combinaties gezien en bijna iedereen had moeite.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 11:16

Addy, wat een stoer tandem spannetje heb je zeg <3 (ik was die met roze jassen, hebben nog even gepraat bij hindernis 4 zaterdagavond en je poowns nog even geaaid :)) )
Erg leuk die kleintjes <3

mriekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 11:21

MelanieB schreef:
Bijna iedereen was in net tenue, ik was het vergeten :o lekker stom van me, oudsrs gingen al eerder naar huis en hadden dus jasje ed nog in de auto.. En wist pas later ook dat ik 1ste was haha.
Volgende keer maar altijd standaard voor zekerheid jasje ed in auto leggen.

Ohz doet niemand in net tenue prijzen ophalen tenzij het een kampioenswedstrijd oid is.
Maar idd wel zo netjes. :j

Sumic, gavefoto!

Melanie, er waren er meer hoor :j ik meen me zelfs te herinneren dat het vanuit het reglement verplicht is.

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 11:27

FF snel bijgelezen (zit op school) maar wat een goede resultaten heeft iedereen neergezet! Gefeliciteerd! :D

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 12:32

mriekie schreef:
Melanie, er waren er meer hoor :j ik meen me zelfs te herinneren dat het vanuit het reglement verplicht is.

Zo snel ik even kan zien in het reglement niet... Maar kan er ook overheen lezen.
Maar het is wel zo netjes. Baalde ook als een stekker dat ik geen jasje bij me had haha :o