Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Divine schreef:F*uck...... zit net de startcoupon voor Haaksbergen in te vullen....
Ik had er al een hard hoofd in, het regent hier zonder tussenpozen, en.... hard. Heeeel hard. Het terrein kennende daar, zal het merendeel zijn veranderd in drassige grond, en zal de waterhindernis een onneembare vesting zijn geworden.
Jammer! Eens kijken of we in oktober nog een gaatje vrij hebben....
S_zanne schreef:[
Linksvoor is ex-lichte tour van 13 jaar
Rechtsvoor is een Haarlem van 4.
Voor paarden deden het super voor een 1e keer.
Het rechtsachter paard heeft ons echt laten zitten.
@ Divine
We staan ingeschreven voor Haaksbergen.
Deelnemers lijst staat al op startlijsten.nl
S_zanne schreef:Ik lees net op startlijsten.nl dat Haaksbergen niet door gaat.![]()
Het is nu verplaatst naar 16/17 oktober. (moet je wel even mailen voor opgave)
Wie gaan er allemaal naartoe?
Echwel schreef:S_zanne schreef:[
Linksvoor is ex-lichte tour van 13 jaar
Rechtsvoor is een Haarlem van 4.
Voor paarden deden het super voor een 1e keer.
Het rechtsachter paard heeft ons echt laten zitten.
@ Divine
We staan ingeschreven voor Haaksbergen.
Deelnemers lijst staat al op startlijsten.nlS_zanne schreef:Ik lees net op startlijsten.nl dat Haaksbergen niet door gaat.![]()
Het is nu verplaatst naar 16/17 oktober. (moet je wel even mailen voor opgave)
Wie gaan er allemaal naartoe?
Ben ik nou de enige die zich afvraagt waarom jullie met een net beleerde 4jarige werkelijk wekelijks op de startlijsen staan??
Eerst dus Wierden/Beesd/Haaksbergen/Aalten
Divine schreef:En bedankt GM.... "Brune verdrinkt zowat...." Pff.... hij is nog wel iets groter dan 1m. Althans... hij kan zijn neus prima boven water houden, en anders moet ie zijn adem maar even inhouden, hahaha (zie em al met een snorkel en duikbril op de marathon in gaan)! Nee, ben allang blij dat we nog net aan de goeie kant zitten van een eventueel in te voeren minimale stokmaat.
1.75... dat zijn regelrechte kamelen! Haha, daar zou ik niet eens een tuig op krijgen...