Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Al zal dat vandaag wel minder zijn met al die regen. Balen dat ik zo moet gaan werken, had de marathon ook graag gezien. Maar bokkers die vandaag moeten rijden veel succes, al lezen ze het niet meer. Sjonniej schreef:Foto's zien er allemaal veel belovend uit.
Hopelijk werkt het weer een beetje mee!
Heel veel succes allemaal.
op de bok. ekos schreef:Super gedaan BlackDevils! Gefeliciteerd met je Nederlandskampioenschap!
Vandaag nog lekker gereden?
Wij zijn er geheel op eigen kracht uit gekomen,, baas heeft het goed gedaan, dat was al een compliment waardBlackDevils schreef:ekos schreef:Super gedaan BlackDevils! Gefeliciteerd met je Nederlandskampioenschap!
Vandaag nog lekker gereden?
Dank je wel!
Het was een vermoeiend weekend maar zeer de moeite waard.
De marathon was pittig door de gladde omstandigheden maar je moet op zo'n moment door, zeker als je nog een paar puntjes op de concurentie goed wilt maken. Maar mijn ponytje heeft het super gedaan.![]()
Ook vandaag lekker gereden. Natuurlijk fluitend rond omdat er geen enkele druk op stond en lekker scholend bezig geweest.
capopjekop schreef:Ik heb wel respect voor de rijders dat ze uberhaupt de volgorde weten. Ik liep met arie mee toen hij vrijdags alvast de hindernissen ging verkennen. Ik werd terplekke claustrofobies van al die planken enzo, dus mss is het maar goed dat mijn shetties te klein zijn voor zulke wedstrijden
Maar ik denk ook niet dat ik geschikt ben voor sgmw, maar dressuur en vaardigheid lijkt me ook erg leuk
capopjekop schreef:Nou die van mij zijn rond de 92 cm, volgens mij komen die nooit de waterbak doorMaar ik denk ook niet dat ik geschikt ben voor sgmw, maar dressuur en vaardigheid lijkt me ook erg leuk
confetti schreef:@Mammaslamma, ja die waterbak in strijbeek was behoorlijk veel water. Waren jullie dat met de shetten met zwemvliezen en duikbril, want dat hoorde ik Pam nog een keer omroepen.
kleine egopost van deze kant 
IK HEB MIJN E RIJBEWIJS
mams + tante hadden een kaarsje opgestoken om 15.00
midden in de RAI op een beurs
stel gekke mensen
confetti schreef:@Blackdevils, gefeliciteerd!! Super gedaan.
@Mammaslama, ik heb ze niet zien rijden, hoorde het alleen via de omroep. Onze pony's gingen wel in galop, maar die zijn ook C en D maat, dus een stuk groter. Verder heb ik er weinig zien rijden.
mammaslamma schreef:Dit is natuurkundig makkelijk te verklaren doordat kleine pony's met korte pootjes een betere krachts-overbrenging hebben en verhoudingsgewijs veel massa. Nellie Coman was ook niet voor niets de kampioen op de 60 meter sprint. Maar ik denk niet dat ze er op de 500 of 1000 meter goed van af bracht.Hij krijgt i.d.d vaak respons op de kleine tijgers in de marathon, dat zoiets klein, vergeleken met grotere maat pony;s, zoveel kracht in zich hebben, vaak een voordeel in de wendingen en bochten, nu dus in het nadeel, is echt per parcour verschillend.