Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ykja schreef:hey dat is bij chardon ...
je moet wel lang zijn boor het borsttuig!
maar het voordeel daarvan is is dat de strengen gewoon kunnen hangen zonder dat ze op de grond liggen, zelfde voor de lijnen, die kunnen in grote lussen hangen, dat weer beter is voor de lijnen. palousa_boy schreef:maar het voordeel daarvan is is dat de strengen gewoon kunnen hangen zonder dat ze op de grond liggen, zelfde voor de lijnen, die kunnen in grote lussen hangen, dat weer beter is voor de lijnen.
SuSEQ schreef:palousa_boy schreef:maar het voordeel daarvan is is dat de strengen gewoon kunnen hangen zonder dat ze op de grond liggen, zelfde voor de lijnen, die kunnen in grote lussen hangen, dat weer beter is voor de lijnen.
Ik heb nooit begrepen waarom er in mencursussen gepredikt wordt dat tuigonderdelen zoveel mogelijk moeten opgeslagen worden in de positie waarin ze gebruikt worden (dus niet dubbelgeplooid op de kar) maar daarna worden de strengen wel heel kort opgerold en zo weggelegd.

MenFreak schreef:Ik ben vandaag samen met mijn oom de hele dag bezig geweest, en het tuigenwagentje is bijna klaar. Alleen nog een schoft drager eraan schroeven, maar die is nog in bestelling

MenFreak schreef:Wij hebben de wielen onder oma´s rollator vandaan gesloopt![]()
Kunnen ook niet lek en rollen super licht!
MenFreak schreef:Wij hebben de wielen onder oma´s rollator vandaan gesloopt![]()
Kunnen ook niet lek en rollen super licht!
je Zilco-tuigje dan je oma...

Als het niet te donker is zal ik er eens een foto van maken. Ook als lucht gaatjes heb ik twee uitgesneden hartjes op mijn deur, erg lief en penny! JorindaLove schreef:Ik heb het altijd in de goede volgorde op een verfdriekhoek staan, altijd handig, daar gooi ik ook mijn dekens overheen.
(Met verf driehoek bedoel ik een staander voor bijvoorbeeld als je een deur gaat schilderen, de staander is in klapbaar)