Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

SuSEQ schreef:Mooi gesproken!Ja, er zitten risico's aan vast en ja, je moet je daarvan bewust zijn en ze in het achterhoofd houden. Maar dan nog is er plaats genoeg in je voorhoofd voor het plezier dat je tijdens het mennen kunt beleven.
Groeten, SuSEQ
) SuSEQ schreef:Och, als je in de auto stapt, denk je toch ook niet aan alle mogelijke rampscenario's? (waarvan jij dan niet de oorzaak bent)
Ja, er zitten risico's aan vast en ja, je moet je daarvan bewust zijn en ze in het achterhoofd houden. Maar dan nog is er plaats genoeg in je voorhoofd voor het plezier dat je tijdens het mennen kunt beleven.
Groeten, SuSEQ

!!)
http://naturaldriving.co.uk/content_home.php en hoop dan ook dat hij met een nog praktischer en bruikbaarder tuig op de proppen komt wat ook bij een normaal rijtuig gebruikt kan worden. Als er echt sprake is van serieuze paniek zal het me een zorg zijn wat er met mijn wagen gebeurt, het enige wat ik dan echt wil is in een flits mijn pony kunnen loskoppelen van de wagen en zelf springen, de rest zien we daarna wel weer.
.
totdat mijn menmaat zei dat ik hem met de zweep om zijn kont moest slaan.
(gelukkig was dat alles
)

stef schreef:Ik kreeg gister de tip: vól terug nemen en vervolgens vól leidsel geven, dan zijn ze ineens de druk kwijt en gaan ze wel op hun bakkes, maar ze stoppen wel.
Ook heb ik de noodstop geleerd, beetje moeilijk uit te leggen, maar hand over hand verkorten, en dan je rechterarm óp de leidsels (voor je linkerhand dus)