sumic schreef:Het is verschrikkelijk om een goede zaak te vinden waar men verstand heeft van mennen en de bijhorende spullen. Ik was laatst in een ruitersportzaak om panieksluitingen te kopen, eerst heel uitgebreid uitgelegd waar het voor was. ze snapte me precies en zou het even gaan halen... ze kwam terug met 2 musketons..!ik bedoel maar.
Over menbitten krijg je inderdaad helemaal geen info. Ik rijd zelf wel met bokkenbitjes en bij 1 pony heb ik daar ook nog eens latex omheen gedraaid. zo gevoelig is deze dame. Toch kijk ik regelmatig naar andere bitten. op zich doen de ponies het er wel goed op, maar mijn gevoel zegt toch dat deze bitten niet ideaal zijn. en dat er vast wat beters te krijgen moet zijn. Maar zonder informatie van kenners durf ik het niet aan. (heb het trouwens wel geprobeerd met een liverpool stang maar dit ging echt niet.)
Hahahah dat is wel lomp!! Misschien moeten we gewoon op evenementen onze spulletjes kopen. Bij de echte menstands zeg maar. Ik heb vorig jaar de panieksluitingen bij Paul Paree op een show gekocht. www.Letty.nl heeft veel mendingen en ik ben met haar aan het mailen over een bit voor Passie en dat lijkt te lukken. Ze begrijpt het probleem (de maat) en heeft contact met een constructiebedrijf die haar te kleine bitten vergroot, dus ik hoop dat ik 'beet' heb.