Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Vickelientje schreef:En hoe moeten wij het positiever brengen dan...? Je rijdt je regelrecht het ongeluk in, maar het valt wel mee? Sorry, maar als iemand zo gevaarlijk bezig is, dit eerst op een fatsoenlijke duidelijke manier gezegd wordt, en zij vervolgens niks doet met de waarschuwingen... daar wordt ik niet echt positief van!
nikki160287 schreef:Ik denk dat de boodschap overgekomen is. Hopen dat het haar ook aan het denken zet...off topic: de foto's doen het niet meer. Kan er dus ook niks over zeggen.
BlackDevils schreef:JoyCiej007
Pink_Horizon schreef:Mensen, probeer het toch -ookal ben je het er niet mee eens- positief neer te zetten. of de TS er iets mee doet is alsnog aan haarzelf...
Echwel schreef:He iets positiefs..
Oke dan..
Parasolletje erbij en je hebt een heerlijk terrasje....
Arretje schreef:Pink_Horizon schreef:Mensen, probeer het toch -ookal ben je het er niet mee eens- positief neer te zetten. of de TS er iets mee doet is alsnog aan haarzelf...
Sorry, maar ik vind dit een onnozele opmerking, zeker voor een mod. Als TS met deze aanspanning gaat rijden is het niet de vraag óf het misgaat, maar wanneer! Waarschijnlijk al redelijk snel..... TS wekt nou niet bepaald de indruk dat ze iets met deze info doet. Over het algemeen moet iemand dat zelf weten, het zal mij een zorg zijn, maar in dit geval is het ronduit gevaarlijk, voor haarzelf, voor de pony (die niet van haarzelf is) maar ook voor derden! Je zal er toevallig fietsen..... En dan zeg jij dat er iets positiefs gezegd moet worden? Ga toch gauw zeg.....
Mjet_ schreef:Pardon iets positiefs??
Vraag je dat ook als ik hier een foto zal plaatsen waarop ik mijn paard even flink in elkaar ram, pure dierenmishandeling dus?
Moeten bokkers dan ook positief reageren?
Wat TS uitspookt met deze 'wagen' (eigenlijk mag het de naam niet dragen) grenst volgens mij aan dierenmishandeling, zeker als je de risico's in ogenschouw neemt.....
Maar goed hierbij voor Pink_Horizon iets positiefs, dé standaard reactie in zoveel topics op bokt: 'ach wat een lieve sgattige pownie heb jij!!'
Echwel schreef:He iets positiefs..
Oke dan..
Parasolletje erbij en je hebt een heerlijk terrasje....
Mjet_ schreef:Pardon iets positiefs??
Vraag je dat ook als ik hier een foto zal plaatsen waarop ik mijn paard even flink in elkaar ram, pure dierenmishandeling dus?
Moeten bokkers dan ook positief reageren?
Wat TS uitspookt met deze 'wagen' (eigenlijk mag het de naam niet dragen) grenst volgens mij aan dierenmishandeling, zeker als je de risico's in ogenschouw neemt.....
Maar goed hierbij voor Pink_Horizon iets positiefs, dé standaard reactie in zoveel topics op bokt: 'ach wat een lieve sgattige pownie heb jij!!'