Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
manie schreef:Hoi Tonnie zo heet je toch???
Leuk dat je ook in 't Zandt gaat rijden. Ik start ook voor het eerst M (ik moet helaas de L uit), en ik heb ook niet echt het gevoel dat mijn pony (4 jaar) er klaar voor is.
Tot ziens
Krips schreef:dutske Wat een kicke paard man!!ikzelf men met een haflinger
Sjonniej schreef:De kunst van het kikker-perspectief Albertine
Ibalia schreef:Ik men sinds begin van dit jaar met een 6-jarige welsh B, Anmiklage's Jorrit (v. Caspershof Freddy) van 1.25 m
Ik rij met een marathonwagen en als ik al jullie foto's zie en naar de verhalen luister, krijg ik helemaal de kriebels en hoop ik ook in de toekomst wedstrijden te gaan rijden.
We zijn nu bezig om Jorrit en Sjefke (pony van mijn coach) naast elkaar te krijgen zodat we aankomend voorjaar met een dubbelspan op pad kunnen![]()
@Manie: deed je dit jaar ook mee in Vries??
Ik zag daar ook een palemino en vond het er zo netjes uit zien.
@Jeroentje: ik dacht ook dat je ouder was dan 18 toen ik de foto's zag. Sorry!!! De foto's waren wel erg mooi (maak ik het nu weer een beetje goed??)
Ibalia schreef:@Manie: deed je dit jaar ook mee in Vries??
Ik zag daar ook een palemino en vond het er zo netjes uit zien.
synergys schreef:Hallo,
Ik heb met veel plezier alles zitten lezen. Ik wil namelijk zelf graag gaan mennen met de NRPSer van mijn dochter.
Albertine: Heb jij je pony's zelf beleerd? Ik heb daar nauwelijks ervaring in, weet jij een goed adres waar ze dat kunnen doen voor mij? Het is best een pittig dingetje (Casper x El Beauty) maar dat moet toch kunnen, denk je niet?
Ik heb al wel een tuig, waar hij al aardig aan gewent is.