Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ukster schreef:mijn shet kan wel voor de kar
maar ik heb helaas het geld niet om een tuig en kar te kopen.
en haar dan ook nog is op ijzers te zetten.
en dat witte span is trouwens echt gaaf!
ik heb ook een witte shetlander

Grainey schreef:[img]
http://www.mijnalbum.nl/Foto=KRQHZ7AH[/img]
Dit is mijn moeder met Nicolina (zij zijn L dressuur en L vaardigheid)

het is inderdaad erg leuk zo'n 4-span.
we zijn er ook erg trots op

Yinari schreef:
Inderdaad Mainat, dat klinkt wel een beetje als die Shet van ons. Hij is ook altijd overal enthousiast over, wil overal bijzijn. Eigenlijk is hij altijd nogal stabiel van karakter en ik had ook niet verwacht dat hij dit eng vond. Ik heb geen rem op de wagen, maar ik denk ook niet dat dat veel uitmaakt wanneer ze er zó vandoor gaan. Jouw pony is drachtig toch? Ja, dan zou ik er ook niet teveel stress-dingen mee doen!
viola schreef:Ik men ook met mijn shetten. Geen wedstrijden, maar ook gewoon voor de lol.
.
.
. Foto's hiervan staan op http://tango.messageboard.nl/9590/viewtopic.php?t=138 . Op 10 en 11 september hebben wij hier in Breda een menwedstrijd dressuur/vaardigheid, zijn er op Bokt die meedoen? Er is een hobbyklasse, dan heb je geen startkaart nodig en er wordt gereden voor KNHS punten.
:D ik men ook weleens met een minishet
dat doe ik niet tevaak, alleen als ik in een gekke bui ben. ze staat voor een bokkenwagen en ik met mn 1.90 moet dan wel mn benen opvouwen. verder krijg je wel leuke reacties op straat als mensen je zo zien rijden. heb helaas geen foto ervan.
. Ik heb zelf ook mijn twee shetten voor de wagen staan. Tess van 4 jaar en 1 meter loopt sinds een jaartje voor de wagen, die heb ik vorig jaar een maandje naar Dennis geschopt en daar heeft ze het prima geleerd. En Spike, mijn 13 jarige ruin van 1.11 hoog kon het al. Heeft ook wedstrijden gelopen +wp, maar daar zijn wij als combinatie nog niet aan toe.
. 
en mijn verzorgshetlander trouwens ook, helaas heb ik geen boom voor een tweespan
ik weet alleen nog niet hoe ik hier foto's neer moet zetten maar die zullen wel komen denk ik...

, leuk karretje trouwens! 
Lijkt me heel mooi, ze lijken echt op elkaar.