Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jolliej schreef:En ja keuringen, Amigo heeft een heel erg goed papier. Bij het falabella stamboek kun je sterpredikaat krijgen door 1ste premies op ook jeugdkeuringen onder andere, dus wil ik dat graag alvast wat mee pakken met hem. Ook voor zijn ervaring zeg maar, ben wel iemand die ze jong overal mee heen neemt zodat ze veel gewend zijn als ze daadwerkelijk een keer voor de kar komen.
Dennis schreef:Dan moet je L.
Voor de pony's maakt het niet uit of de klassering enkel of 2span is, voor jou wel.
Jolliej schreef:Dennis schreef:Dan moet je L.
Voor de pony's maakt het niet uit of de klassering enkel of 2span is, voor jou wel.
Super dankjewel! Wat werkt dat raar zeg...
Want als ik over een aantal jaar dan amigo in het dubbel wil zetten moet ik dus in een hoge klasse starten? Terwijl hij bijwijze van dan nog groen is?
lovelucydan schreef:Ze hadden gereageerd op mijn mail voor de wedstrijd van 11 maart. En ze gaat vragen of ik mee mag doen voor spek en bonen. Want je mag eigenlijk niet met een tweewieler een marathon rijden helaas. Ik wist dit niet. Maar ze dacht helemaal met me mee en wil me zelfs uitleggen met parcours lopen hoe dat werkt. Dus ik ben helemaal blij