Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dennis schreef:Zaterdag de finale van de dressuur competitie. Ebje en ik staan 5e in de hobby/B/L pony's, ben benieuwd of ik er nog een plaatsje bij kan snoepen. De teller staat op 28 punten in de L, dus dit word ook zeker wel de laatste keer L, heb de competitie precies uit kunnen rijden.
Licor schreef:Ik kom hier ook even mee kletsen..
heb as zondag ook mijn mendurance debuut![]()
Even kijken hoe het gaat en als het goed gaat heb ik er dit jaar 5 op de planning staan.. 4 met mijn paard en 1 met mijn pony.. maar alles even onder voorbehoud, als mn paard weer afgekeurd wordt dan houden we het maar gewoon bij recreatieve ritten.. is eigenlijk ook net zo prima dan
SophievdV schreef:Wat gebruiken jullie om je paard goed te laten herstellen?
Vraag 2: ik wil graag natuurzeem om mn bit hebben. Hoe doe je dat? Iemand een foto als voorbeeld?
Jolliej schreef:Dennis schreef:Zaterdag de finale van de dressuur competitie. Ebje en ik staan 5e in de hobby/B/L pony's, ben benieuwd of ik er nog een plaatsje bij kan snoepen. De teller staat op 28 punten in de L, dus dit word ook zeker wel de laatste keer L, heb de competitie precies uit kunnen rijden.
Oef, das wel een krappe. Je haalt meestal wel meer winstpunten. Ga je er dan niet overheen? Hoe zit dat eigenlijk met boetes?
Ik dacht trouwens dat je 4e stond!!![]()
![]()
Ik doe ook mee aan de finale, sta nog eerste, maar die mag ik denk ik Zaterdag zeker inleveren helaas. Ach ik hoop gewoon weer het gevoel terug te krijgen en makkelijker te rijden dan vorige keer![]()
SophievdV schreef:Ik heb Google wel geraadpleegd en daar staat dat je wel het echte leer moet hebben, dus natuurzeem. Als er enigszins wat van rubber of kunststof in zit dan kan je idd blaren krijgen.
Ik ga even kijken naar die bitten van Berris
assie schreef:6 winstpunten in één wedstrijd vind ik een hele prestatie! Succes Dennis