Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Aqua8horse schreef:het hart spant zich om zo het bloed door het lichaam te pompen. het kan ook ontspannen maar niet voor lang natuurlijkSp je begrijpt volgens mij best wat ik bedoel met spanning, en dat is zeker niet positief. Een ruiter stimuleert een paard met zitbeenhulpen en beenhulpen, niet met zitbeenspanning en beenspanning.
SuperPepeijn"]het hart spant zich om zo het bloed door het lichaam te pompen. het kan ook ontspannen maar niet voor lang natuurlijk
[quote="Aqua8horse schreef:Sp je begrijpt volgens mij best wat ik bedoel met spanning, en dat is zeker niet positief. Een ruiter stimuleert een paard met zitbeenhulpen en beenhulpen, niet met zitbeenspanning en beenspanning.
Aqua8horse schreef:nou als duidelijk wil ik het niet helemaal omschrijven. bovendien laat je een aantal vragen links liggen en gaat dan in op de wat meer abstracte vragen of je geeft dubbelzinnige antwoorden. is de politiek niks voor je?Waar praat ik me volgens jou onder uit SP?
Volgens mij ben ik juist heel erg duidelijk
SuperPepeijn schreef:is de politiek niks voor je?
Assiej schreef:Leuk hoor, misschien kan jij ons vertellen hoe ze longeerdhaha nee maar ik vindt het gewoon knap dat ze dat zou kunnen, das wel zeldzaam vind ik, maar ik snap niet waarom er zo moeilijk word gedaan om een foto, als het toch zo goed gaat, en ze kan het, waarom dan neit een beetje trots op jezelf zijn en foto geven als bewijs?
Sjonniej schreef:A8H: Kan je niet een keer een 'clinic' geven speciaal voor de bokkers hier! Dan kan je ons uitgebreid uitleggen over jouw methode en dan kan je ons misschien wel overtuigen