Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MelanieB schreef:http://www.demenner.nl/demenner-homepag ... Ov42RKLQnU
Ideal is idd hoger en 1 vorm, waardoor ie hoog blijft. Maar daardoor krijg je ook de plekken, 1 size doesn't fit all..
Wat dat betreft zijn die schoftjes van goedkopere/vroegere tuigjes beter; zacht, soepel, dik, breed. Een stuk fijner voor de rug...
Zilco met flexibele boom past zich aan. Met een goede dikke onderlegger eronder zal ie niet op de schoft rusten. Maar optie is een schoftverhoger zoals hierboven.
Hier de jongste is nog wat schraal en smal waardoor schoftje ook lager komt te liggen, maar met onderleggers geen problemen.
Citaat:Voor de schoftjes kan het kloppen dat ze niet helemaal super zitten, wij maken een standard schoftje, dit schoftje is gevuld met zachte foam, als je een pony heb met bijna geen schoft is het beter om dit te melden bij de dealer dan maken wij een breder schoftje.
ook als je pony of paard een hele hoge schoft heeft kan het zijn dat onze schoftjes er op komen te liggen, hiervoor kunnen we ook een schoftje leveren met smallere kussens. Dit moet natuurlijk wel gemeld worden bij ons door de verkoper die het tuig heeft aangepast.
Ik vindt het super dat je me hierover een mailtje stuur, wij gaan dit ook melden naar onze verkooppunten om zeker meer aandacht te besteden aan een goed passend schoftje.
MelanieB schreef:Nog smallere kussens.. meh. Maak ze juist breder en hoger (en zachter), zodat de druk beter verdeeld word.
En idd, dat zachte foam kan ik ook niet terug vinden, niet in m'n leather, euro, web of classic...