Letsdunit, heb jij die trailer met een veranda voor de pony's? Dat zag er zoooo gaaf uit Zoja, dan kom ik je morgen even opzoeken. Ik ben alweer een tijdje thuis het tuig is alweer schoon. ik moest als eerste starten. Dressuur ging redelijk en de vaardigheid...... Eeeh,... Hihihi slecht ik had vier ballen en poortje zeven verkeerd gereden dus ik mocht eruit. En mijn groom had geen handschoenen aan. Nooit bij stil gestaan natuurlijk. Ivm de warmte zijn we snel naar huis gegaan vandaar. Ik hoop morgen je wel te zien. Tot morgen!
Yep mijn ponies hebben hun eigen balkon. Wij hadden bij 1 jury 1e plaats en ander 5e plaats. Niet echt op 1 lijn. 1 balletje in de vaardigheid. Maar allemaal zo dicht bij elkaar dat halen we morgen wel even in
yarrah
Wauw, goed man! Ik moet morgen om 12.10 starten. We maken er een leuke rit van en de hindernissen gaan we rustig nemen. Het lijkt niet zo heet te worden als vandaag.
Wie kan me wat uitleggen over de uitslagen. http://www.hoefnet.nl/uitslagen/2016/NE ... RATHON.pdf Waar staat de A T E voor? Ik heb voor de E heel veel strafpunten gekregen en zou graag willen weten waar de E voor staat. Voor de rest een super leuke dag gehad. Het doel is bereikt we hebben alle hindernissen goed uitgereden, maar wel veel te langzaam. Ik kreeg nog een compliment van de dierenarts over de conditie van Oz. Want we kwamen over de finish met een hartslag en ademhaling van 44/44.
ZEJA
Geplaatst: 08-05-16 17:27
A is a traject T is tussen traject en E is het e traject dus de hindernissen.
Dus dan zul je of veel te laat zijn binnen gekomen of veel te vroeg.
Je krijgt van de organisatie een lijstje mee met welke tijden je het traject moet rijden.
yarrah
Ik nam nogal wat tijd in de hindernissen. En daardoor kan ik te laat binnen zijn gekomen. We moeten nog een hoop leren begrijp ik wel.
assie
Geplaatst: 08-05-16 18:05
Je krijgt per 5 seconden in de hindernis 1 strafpunt. Aangezien je de tijd nam in de hindernissen (bijv 2 minuten in H4= 24 strafpunten, terwijl de gemiddelde tijd daar 40 sec was gok ik) heb je daar heel veel strafpunten opgelopen. Geeft verder niet, want je hebt je eigen doel behaald en heel veel lol gehad volgens mij, maar ik leg het even uit.
Goed dat Oz nog zo fris en fruitig was met dit warme weer.
Ik zou je wel aanraden om eens met een ervaren menner op pad te gaan. Als groom, of samen verkennen. Daar leer je zoveel van. Ik vond je heel netjes rijden (van wat ik zag), maar ik zou volgende keer hobbyklasse starten om even wat meer feeling te krijgen zonder dat je steeds wordt opgejaagd door de volgende die je achterop rijdt omdat zij wel doorrijden. Is voor jezelf misschien ook wat relaxter
Ik moest erg inkomen, kreeg gisteren de hindernissen gewoon niet onthouden, misschien omdat het zo warm was want meestal weet ik het erg snel. Vandaag in sommige hindernissen dus ook wat om gereden of net even met teveel vaart. Maar evengoed een 1e plaats en weer 2 winstpunten erbij, blij mee !
Oh okay ja we zijn op tijd naar huis gegaan, nachtje slapen met je ponies naast je is erg vermoeiend, haha. Die snelheid moeten we weer een beetje onder controle gaan krijgen , dat maakt het allemaal net wat wendbaarder en soepeler.
ZEJA
Geplaatst: 08-05-16 21:12
yarrah schreef:
Ik nam nogal wat tijd in de hindernissen. En daardoor kan ik te laat binnen zijn gekomen. We moeten nog een hoop leren begrijp ik wel.
Je moet gewoon aan het begin van je traject de stopwatch indrukken en bij iedere km kijken of je nog goed zit. Daar zijn ook tabellen voor te vinden op hoeveel tijd je bij een bepaalde km moet zijn en zo kun je dat controleren.
De tijden in de hindernis de strafpunten heeft niks met het traject te maken met de strafpunten.
De strafpunten van de hindernissen zijn weer apart
Nee, het is gewoon een losse trainingsdag waarin je les aangeboden krijgt op de 3 onderdelen. Je krijgt vervolgens direct de gelegenheid om dat in de praktijk toe te passen met een beoordeling. Erg leuk en leerzaam! Goede instructie!
Fotografie91
Geplaatst: 15-05-16 09:24
adnil35 schreef:
[ [url=m/CjVgmk.jpg]Afbeelding[/url] ] Een echte aanrader!
was heel leuk geweest als het wat centraler in het land was geweest
SunNDLM
Geplaatst: 24-05-16 20:44
En, nog mensen gereden in Eersel?
Ik ben voor het eerst op pad geweest met mijn nieuwe paard. En we hadden ons tweespan ook meegenomen. Man man, wat een hoop werk met twee aanspanningen op één wedstrijd!
Wij hebben lekker gereden. Dressuur helaas wat last van spanning maar de marathon en vaardigheid fijn kunnen rijden! Met het tweespan ook fijn gereden. Dressuur niet zoals zou moeten maar een plekje kunnen stijgen na de marathon. Ze gaan dat onderdeel steeds beter snappen