Ik doe mee aan de wooldse vierdaagse, de bronckhorster meerdaagse en misschien de barchemse! Echt fijn zo'n overzicht! Doen er nog meer mensen hier mee aan de wooldse, bronckhorster of barchemse?
Mijn zoontje en ik doen komend weekend mee in Annen. Hoop alleen dat de weersvoorspellingen niet uitkomen.
Ik duim zo met je mee... zou zo zonde zijn als het de hele dag zou regenen. Al kan het bos wel een drupje gebruiken, een grote stofwolk is het op dit moment.....
Tijdens het zadelen voor onze enjoy the ride begon het wat te druppen, onderweg ging het steeds harder druppen. Dus goed nat geworden. Gelukkig daarna toch weer droog geworden en zelf ook weer redelijk opgedroogd. Helaas kon mijn telefoon niet tegen al het water
Maar de rit was supermooi, heel goed en duidelijk uitgezet en lekker eten op de picknickplek en heerlijke soep na afloop. Top georganiseerd. Volgend jaar doen we weer mee (als het past in onze overvolle agenda
Helemaal mee eens, wij gingen weg in de dikke regenbui en na ongeveer een half uur klaarde het gelukkig op en is het idd droog gebleven. Idd top georganiseerd en routes waren duidelijk uitgezet.
14 mei is er nog een rit in balen hulsen(belgie) wij gaan met ons span hopelijk elke week weer ☺
Gem
Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-15 09:27
Wij doen zondag a.s. met een tweespan en een enkelspan paarden mee met de Lenterit in Zutendaal, België. Hopelijk valt het slechte weer mee, de voorspellingen zijn niet best .
Ik heb een paar jaar de Wooldse gereden Die is ca. 20 km per dag met een pauze op de helft (ik zag nog geen afstand in de OP staan).
Gem
Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-15 22:53
Vandaag in Zutendaal (BE) geweest, was een erg mooie rit ! De lus vóór de stop hebben we zonder regen gereden, na de stop begon het eerst te miezeren, maar helaas steeds meer regen. Mooie brede paden, helaas wel veel drukke 80 km-wegen over te steken en "onze" QH houdt niet van stilstaan... Ondanks een ongeluk met ons andere span (van de stalgenoten), die zich helaas hebben moeten laten ophalen, hebben we een geweldige dag gehad!
Ninexshantie
Geplaatst: 20-05-15 18:30
Erg handig dit!
Iemand die paardenvierdaagse Winterswijk woold? Ik met twee vriendinnen maar die willen maar 2 dagen.. En iemand heel toevallig een optie waar mijn paard die 4 dagen misschien kan staan?
N_Quirro
Geplaatst: 22-05-15 08:41
Wij doen mee met de Wooldse paarden 4 daagse! Alle dagen doen we mee met de kar! Sowieso doen we mee met een 2-span schimmeltjes (misschien voor de afwisseling een dag enkel span) en waarschijnlijk een keer met enkelspan een bruine pony.
mutsiii
Geplaatst: 23-08-15 09:56
Weet iemand of deze tocht ook voor ruiters is of alleen voor menners? 27 september: Peer - Breughelhoevetocht - 2 lussen van 16 en 12 km
Gem
Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-15 10:10
Ze hebben een website en een emailadres. Daar zou je het kunnen navragen.
mimamurf
Geplaatst: 17-09-15 13:57
Op 4 oktober is er een enjoy the ride in Hellendoorn. Er kunnen nog wat mensen bij, dus geef je op. Bij terug komst wacht er een warme maaltijd.
Gem
Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-15 14:47
Morgen is de Leudalrit vanuit Nunhem / Haelen (Limburg). Zijn er nog meer mensen die hieraan mee doen?