Rossfechten schreef:Sommige mensen moet je tegen hun zelf beschermen, Als er geen ruimte is vind ik dat je ook geen ruimte moet overlaten om te passeren.
Dus is de weg te smal om te passeren, dan moet je ook midden op de weg rijden om te zorgen dat er geen gevaarlijke situatie ontstaat. Is er ruimte dan zorg je er natuurlijk voor dat je het overige verkeer niet hindert.
Mennen lijkt meer op rijden met een vrachtwagen, dan heb je ook geen keus jij bent groot en hebt ruimte nodig, als het gevaarlijk is moet je ook niet twijfelen en je ruimte in de weg gewoon opeisen. Anders veroorzaak je ongelukken. Ja ik heb een groot rijbewijs.
Dus met wegversmallingen en smalle wegen rij ik zo dat iedereen duidelijk snapt wat ik bedoel, een fietser die dan nog wil inhalen of zo, die weet dan in elk geval waar ik mee bezig ben, en dan kan ik nog aan de kant gaan als het gevaarlijk word, als ik aan de rand zit heb ik geen ruimte meer om iets te doen met mijn kar.
Als ik men probeer ik zoveel mogelijk niemand te hinderen, maar kan het niet anders dan blokkeer ik rustig alles.
En dit is nou precies wat ik ook bedoel. Maar nee je word gelijk voor aso uitgemaakt.