Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fenny schreef:Grainey, ik snap jouw opmerking "jullie moeten strenger zijn op D/V wedstrijden, of jullie moeten wat gemakkelijker jureren op een kampioenschap?". Maar ik zou zelf 9 augustus ook zeer teleurgesteld zijn als ik bijvoorbeeld ineens 170 punten heb, terwijl ik normaal rond de 190 rij. Hierdoor zou ik dus totaal geen kans maken op de Hippiade terwijl Dexter en ik het de laatste tijd goed hebben gedaan. Om eerlijk te zijn word ik nu steeds zenuwachtiger voor de DK hierdoor..
Ander punt is dat ik het ook nog steeds vreemd vind dat alleen het DK leidend is voor een ticket voor de Hippiade. Dit is o.h.z. ook niet zo. Volgens mij is het bij ons in de omgeving zo dat je selectiewedstrijden hebt voor de Friese Kampioenschappen. Rij je hier goed, dan mag je door naar de Hippiade. Misschien een ander discussiepunt om dit ook eens aan te geven voor het mennen. Voor e.po.L zijn nu 6 plaatsen voor Noord. Alle 6 plaatsen worden verdeeld op DK. Doe bijvoorbeeld 50% tijdens DK en 50% door middel van de resultaten van afgelopen outdoorseizoen? Zo voorkom je ook dat iemand die bijvoorbeeld voor het eerst een klasse hoger start op DK direct door kan gaan naar de Hippiade (spreek uit ervaring).