[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 10:30

baudyh schreef:
@ aks Ik wil wel mee maar niet in brabant dat is echt te ver weg.

Idem voor mij.

Smickey2011

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 10:35

even ons ukje laten zien aan jullie voor de niet facebookers die het mss wel leuk vinden ;-)

Afbeelding

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 10:38

<3 aaaahhhhh wat een scheetje Smickey

claud01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 10:40

Ja, daar is het nieuwe topic!!

Lanouska, heel mooi gemaakt hoor!!

Aks, Dids en oma zijn leuk!

Ik vind meetings altijd leuk!!

SCC, welkom!

Aks, geweldige sfeerfoto met die paddestoel.

Ollie, volgens mij wordt het dit weekend mooi weer. Dus veel plezier!!

SCC, mooie nieuwe wagen hoor!!

Jenkins, aan de ene kant mooi dat er niets uit de MRI is gekomen. Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat je baalt. Wat is het dan wel. Sil doet het lekker relaxed hihi.

Marjola een fijne pennymiddag gehad.

Janouk, zal zo eens je website bekijken.

Bicci, die foto is grappig!

Ik zou ook wel meewillen maar heb dan zelf niks om op te rijden. Of we moeten ergens ook paarden kunnen huren ofzo.

Smickey, wat een liefie heb je!!

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 11:06

@ dingetje ik ga het meenemen. Wil zowiezo voor het evenementen gedeelte nog wat leuke
lessen/clinisc in gaan plannen mits er animo is.

@ aks zondag is voor mij prima. Omdat we dat van het voorjaar ook al van plan waren. Kan
wel 2-span voor de wagen gooien dan kunnen er meer mensen mee op de wagen. 3e versnelling
vind ik ook niet nodig hoor.

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 11:12

@ Maisie, heb het ook voorgelegd bij bestuur en die vinden dat ik het op mezelf moet organiseren als ik zoiets zou willen.
Als je Paul besluit te vragen wil ik je wel helpen hoor en weet sowieso ook nog mensen die mee willen doen als hij zou komen :D

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 11:16

Reden voor de rit waar het nu over gaat is inderdaad dat die afgelopen voorjaar gepland was en vast stond maar niet door ging ivm weer. Voor mensen zich gepasseerd voelen. Ik heb ook geen vervoer. Maar maisie en ollie waren toen benieuwd ivm mijn fotos telkens :)

Andewi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 11:38

Hoi,

ik zal me dan als stille mee lezer ook maar (een beetje) bekend maken.
ik ben het zusje van ........?
Wie het weet mag het zeggen.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 11:43

Lastig zeggen van wie jij het zusje bent, als er geen foto's of wat dan ook in je profiel staan :D

Andewi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 11:44

haha klopt.

Moet niet te makkelijk worden.

Edit: En ik hoop dat mn "grote" zus het niet verklapt :D

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 13:14

Afspraken en plannen voor vanmiddag gaan weer de kast in. Ik breng zo zoonlief naar verjaardagsfeest en moet maar weer naar bed. Ben tot niets in staan. Ben het zooooooooooooooooooooooooooooooooooo zat.

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 13:38

:(:) Tine, komen al je klachten echt van dat je zulke slechte nachtrust hebt of heb je ook iets van reuma? (misschien heb ik dit is ergens gemist in een bericht of wil je het er niet over hebben) iig lekker tukje doen en hopelijk ben je gauw weer boordevol energie :(:)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 13:41

Nee geen reuma. Ze weten niet wat ik heb, dus krijgt het de naam ME/CVS. Maar ja, dat is dus een vergaarbak voor mensen met klachten waarvan ze de oorzaak (nog) niet kunnen vinden.

Een van de problemen is dus het slechte slapen. Maar ja, slecht slapen maakt dat alle andere problemen sterker worden. -O-
Maar goed, paarden krijgen weer vrij en ik ga nu mijn bedje opzoeken. Tot later.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 13:42

Oh aks ik dacht dat jullie het over een rit
Met z'n alle hadden. Nee hoor voel me niet gepasseerd.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 14:01

Wat een activiteiten hier in topic!

Als ik goed lees tel ik er drie:
1 Paul Versluis - gebeuren - Dingetje regelt dat (of zou dat willen laten regelen of iets dergelijks)
2 meeting ergens in het midden van het land het is nog niet duidelijk of dat met of zonder paarden wordt, of gedeelte met paarden en de rest als groom bij die paarden achterop of zoiets waar iedereen uit het topic heen wil
3 bosrit in omgeving van Aks (en laat dat nu ook mijn omgeving zijn *\o/* ) in versnelling 1 en 2.

1 interessant maar momenteel voor ons geen directe behoefte daar poown vanochtend uiteindelijk echt heel fijn ging en we denk ik het bit/aanleuningsprobleem langzamerhand onder controle krijgen <3 zelfs instructeur zei spontaan dat ze lekker liep.
2 altijd interessant en leuk. Bij midden van het land ben ik groom weet niet hoe ik pony en wagen daar makkelijk moet krijgen.
3 *\o/* datum prikker activeren kunnen we nu wel aan :D

Wat een prachtige dochter hebben jullie Smickey, wat kijkt ze helder de wereld in <3
Weer een aantal meer of minder mee-lezers - of posters hebben zich gemeld grappig.
Verder ben ik 't ff kwijt hoor Y;(

Vwb kliktuig/sulky kliktuig weet ik dat het anders getrokken wordt, ik zou wel eens proef willen racen met een sulky en zo'n manier van inspannen dan kan ik er tenminste echt wat van vinden. Maar vind het er altijd erg stoer en gaaf uitzien als we die dravers tegenkomen in het bos. Baslow ik ga je even pb sturen want heb allerlei vragen over grootte/soorten ed. De trainingskar die jij bedoelt Biancocoo is het andere alternatief, die vind ik ook erg mooi en lijkt me super praktisch. En die kun je natuurlijk doen met je gewone tuig :7
Naja voorlopig heb ik er toch geen budget voor :=

Hero was weer zo braaf. Zo heerlijk van die jonge pony's/paarden. Wat grondwerk gedaan en hij reageerde er erg goed op. Gaan we de komende tijd zo lekker mee door. Hij vindt touw achter z'n kont ook niet raar of zo, kijkt dan zo vriendelijk achterom zo van 'wat gaan we doen / wat moet ik doen, zeg het maar dan doe ik het'. Totaal niet de neiging om te slaan of paniek. Heerlijk.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 14:34

Ik heb nog opgelet, geen VHU gezien in 't bos :))
Ik heb een rondje gedaan met Dids, maar ben éérst met mijn camera een rondje door het bos geweest. Het was fris, maar wel droog. Gewoon heerlijk dus!

Ritje met Dids beetje overmoedig :o Heb 'm in een galopje gezet (wat hij dus ook gewoon doet he, na tijden stappen, geef je 1x de beenhulp voor de galop en dan gaat ie, heel beheerst <3 ). Maargoed, dat galopje zat prima, alleen kon ik daarna compleet niet meer bewegen _O-
Tot overmaat van ramp stond er een primagaz-vrachtwagen bij een huis in het bos, dat maakte herrie, dus toen moest ik eraf :+

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 14:41

Brave Diddle :j ik had gisteren het idee te gaan rijden, maar vanochtend voelden mijn benen niet zo goed dus ben gaan mennen, in de bak, die lag er namelijk super bij :) ben dan altijd zo blij dat ik beide kan doen met poown.

Zijn er hier nog mensen die een leuke New Forest pony zoeken trouwens? Bij ons op stal staat een grote c pony (nu 3 jaar, 1.35 zoiets) met mooi papier, merrie, vosje met klein blesje/streepje. Zeg maar kleinere en net iets minder luxere uitvoering van Ollie. Ze kan nog niets maar hoeft daardoor ook geen vermogen te kosten. Zou maar zo leuke kinderpony of menpony kunnen worden.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 14:43

ik had ook moeten gaan mennen, maar m'n onderleggers liggen thuis ivm was, dus dacht ''ach''... Had een heel ambitieuze ronde in mijn hoofd :)) Maar van de 3 lusjes die ik had bedacht heb ik er met moeite 1 af kunnen maken ^)

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 14:49

zo meld zich ook in het nieuwe topic, mooie opening *\o/* _/-\o_

later bijlezen, tuurlijk druk met kids, gisteren twee kasten opgehaald, mensen wel sleuteltje kwijt, maar ach. Vandaag nieuwe slotjes gehaald en schoonvader is handig en die heeft ze natuurlijk al gemaakt, dus hoop zooi is weer opgeruimd. *\o/* *\o/* *\o/*

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 15:23

Aks: jij reed toch niet meer ivm je lichaam, je mende toch alleen nog maar. Ikke snappe nie meer hoor. :? :o?
VHU als de pony ouder was geweest had ik wel interesse gehad

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 15:29

Tine,..balen dat het zo slecht gaat....hebben ze je ook al bij reumatoloog eens getest op fibromyalgie ?
klinkt allemaal zo herkenbaar wat je hebt, en ik krijg nu sinds een paar dagen nieuwe medicijnen..slaap weer wat beter...

Aks..hobbelt nu zonder zadel dacht ik ??? Did's heeft als ik het me herinner..een te kort draagvlak voor zadel ??

Bi, nieuwe kasten en opgeruimd, goed bezig !
Vhu..Hero die het braaf doet !
Welkom Andewi...las ergens dat je paard van 180 hebt/had ??

hier is het huis weer enigzins toonbaar..morgen de rest..

Andewi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 15:30

ben momenteel paardloos..
maar genoeg in de paardenwereld te vinden.

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 15:42

Zo, even bijlezen.

@Akshay Leuke foto's van Diddle en Oma! Ziet er nog goed uit voor die leeftijd!
@Biancacoo Ik vind jouw vierspan echt ontzettend gaaf! Maar ik vroeg me toch af hoe je ze stuurt?
@Sas, welkom! :D Mooi span heb je ook!
@Akshay Mooie foto! Zit een leuk sfeertje op.
@avaluna Gefeliciteerd met jullie jubileum!
@Jenkins Aaah, hij staat gewoon te slapen. Is dat kunststof tuig, of niet?
@_Marjola Wat fijn dat je pony zo verbeterd is. En met jouw laatste zin ben ik het helemaal eens.
@janouk Site ziet er goed uit! +:)+
@obelix Ben het helemaal met je eens. Ik vind herfst maar niks.
@tine10 Beterschap!
@Smickey2011 Lieve foto van jouw kindje!

Gister heel leuk met de vorige eigenaar van Abby gepraat. Voornamelijk over het mennen. Zo ben ik er dus achtergekomen dat Abby en hij het meest SGW deden en daar tot de M zijn gekomen. Dressuur vind Abby maar niet zoveel aan. (Goh, dat wist ik nog niet. :+ ) Vaardigheid en Marathon zijn op wedstrijdgebied haar ding.
Hij raadde me aan om eens naar een menvereniging te zoeken. Dus ik kom erachter dat er een menvereniging in het dorp verderop zit en dat een man die wij wel kennen daar "eigenaar" van is. (I. Werkman, misschien een bekende naam. Misschien niet.) Toen ik jong was daar nog weleens langs geweest om paardjes te aaien, dus hij kent ons wel een beetje.
Dus zo even moed verzamelen om die een mailtje te sturen met wat vragen. :o

Mijn tuig kan gelukkig gerepareerd worden, die moeten we even weg gaan brengen deze week. :D

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 15:47

Ik heb geen zusje, dus bij mij hoor je niet.

Vanavond komen ze het nieuwe tuig voor db passen. Zin in

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 16:18

PeerAppel..ito werkman..die kan wel een beetje sturen hoor !! leuk !!

over je vraag hoe ik de honden stuur...nou, alleen op stemcommando's.., haw (hoh) is linksaf..en gee(djie) is rechtsaf, en wacht..is stilstaan en wachten..hike, om harder te gaan..of te starten.
En dat is alles wel zo'n beetje..

Baudyh, veel plezier bij het passen vanavond ! ik ben benieuwd !