Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
VanHuisUit schreef:Is dus bij beide wagens bij ophanging van de draaikrans ontstaan. Daar komen hele flinke krachten op tijdens het mennen.
Oftewel, als je een wagen koopt, extra aandacht voor die draaikrans en de constructie eromheen.
En als je een wagen hebt toch zo nu en dan ook tussendoor eens eronder kijken....
tine10 schreef:VanHuisUit schreef:Is dus bij beide wagens bij ophanging van de draaikrans ontstaan. Daar komen hele flinke krachten op tijdens het mennen.
Oftewel, als je een wagen koopt, extra aandacht voor die draaikrans en de constructie eromheen.
En als je een wagen hebt toch zo nu en dan ook tussendoor eens eronder kijken....
Maar hoe moet je dat als leek beoordelen?
Punz schreef:Super dat je gebeld hebt!! Maar níet akkoord gaan met het bedrag!! Het gaat niet om wat hij er nog voor wil geven!! Het gaat er om dat hij je een ondeugdelijk product heeft geleverd en jij dus VOLLEDIG schadeloos gesteld moet worden! Je moet dus een vergelijkbare andere, even oude maar déugdelijke menwagen terug eisen, óf een bedrag waarvoor je dit kunt kopen. Dusseh: STOER je belactie, maar nu dus volhouden!
b485 schreef:Het is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Misschien heeft iemand inderdaad wel het recht om al zijn/haar geld terug te krijgen, maar als de andere partij dit weigert, wordt het een heel lang verhaal. Dan moet je beginnen met aanmaningen, dagvaardigingen, experts, advocaten,... en weet ik veel nog wat. Dit zou dan nog wel eens jaren kunnen duren. Ik vraag me af of TS daar zin in heeft.