Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

http://www.oypo.nl/jenkinsstyle MelanieB schreef:Morgen eerste indoor van het seizoen voor ons: Indoor Utrecht bij de voornruiters.
Noor en Syl mee. Ben benieuwd.
Vorig jaar daar heerlijk gereden, helaas gleed Noran toen onderuit van de brug en zaten leidsels niet meer goed waardoor het klaar was.
Vanavond maar even verkennen, ben benieuwd naar het parcours.

Na vanavond staan alle foto's online! in totaal zo'n 1414
Stiekem verbaas ik mij er elke keer weer over hoe superhard er gereden wordt (al driftende wagens etc.).
Nu hopen dat het droog blijft... 
Tot nu toe is er nog niets besteld van de foto's van vorige week, is natuurlijk maar een weekje.
. 
. 
Gefeliciteerd met je prijs trouwens 
In de ochtend waren er nog wel wat zanderige stukjes, maar de poorten stonden helemaal onder water. Ik had Sam nog nooit door water heen gestuurd en bij het binnenkomen remde hij even om te kijken of ie die natte troep kon ontwijken
Maar omdat ie geen droog stukje in de poorten vond, sprong ie tenminste ook niet opzij en marcheerde hij er wel doorheen
qua tempo was het nul komma nul, maar we zijn rondgekomen (daar gaat het om) en nog 2x foutloos ook. 
Menners zijn wel echt diehards hoor.
Er heeft uiteindelijk maar 1 deelnemer afgezegd. De rest is allemaal gaan zwemmen.
En gelukkig rijd ik tegenwoordig met een kunststof tuig. Anders had ik vandaag weer kunnen invetten. Nu heb ik de boel gister gelijk onder de kraan gehouden
Al ben ik wel blij dat de volgende wedstrijden wel echt indoor zijn
Is toch net iets aangenamer...