Hij staat automatisch op de lijst zegt niks of hij rijdt of niet.
Gem
Geplaatst: 31-08-13 20:55
Ik vermoedde het wel. Helaas staan er geen starttijden vermeld, behalve de begintijd. Dat wordt een beetje rekenen wie wanneer, moet 'smiddags nog weg.
Zag op de uitslagen dat er twee gediskwalificeerd zijn. Zag net ook even een filmpje terug, en er is een menner ook de groom verloren in de waterbak...
Ik kan tot twaalf uur kijken. Ben benieuwd hoe de menners het gaan doen
Gem
Geplaatst: 01-09-13 10:03
De eerste van start. Jammer dat het geluid nog niet op sterkte is. Hoorde net iets van steunbetuigingen aan het Ierse team.
Vind sowieso dat er raar gefilmd wordt.. ook jammer dat er geen tussenstanden komen
Gem
Geplaatst: 01-09-13 10:27
De cameramensen zijn wrs niet met de sport bekend. We zullen het ermee moeten doen.
Gem
Geplaatst: 01-09-13 10:31
Wat ik me afvroeg: als de dressuur en vaardigheid niet op dezelfde dag gereden worden (zoals hier), moet de groom dan altijd dezelfde zijn, of mag je ook een andere groom (bijvoorbeeld je marathon-groom) achterop zetten? Niet dat het nut heeft, maar gewoon volgens de regels?
tallechie
Geplaatst: 01-09-13 10:33
Het enige wat ik weet is dat je tijdens de marathon niet mag wisselen. Maar hoe het nu werkt weet ik niet
edit ondertussen zetten ze de resultaten er ook neer. Wat wordt er slecht gereden
Ik ook niet hoor... maar vind het veel punten voor zulke menners. OP de tekening lijkt het ook een lastig parcour, maar worden ook veel tijdfouten gemaakt