Nobje, wij rijden mee. Wij starten als eerste, dus niet te missen.
nobje
Geplaatst: 17-01-13 16:04
Poeltje schreef:
Nobje, wij rijden mee. Wij starten als eerste, dus niet te missen.
Gaaf.... ik ben dat vrouw mens dat zo heen en weer staat te springen om je aan te moedigen ( ik zal het zo doen dat je wel je poortjes en hekjes kan halen ha ha ha En jij rijdt dan 1e manche twee spannen ponies ? wat ontzettend gaaf tot zondag ! Gaaf hoor
Ik zag zelfs dat je al virtueel kan voorgenieten ha ha ha ha....
1e manche tweespan pony, aanvang 18.45 uur: 1. Pieter Douma (District Noord) 2. John Bartelink (District Oost) 3. Chantal Brugmans (District Zuid) 4. Danielle van der Vlis (District West)
1e manche enkelspan paard: 1. Henry Bast (District Oost) 2. Johan Coolen (District Zuid) 3. Stephenie de Groot (District West) 4. Brian Bing (District Noord)
aansluitend 2e manche tweespan pony en 2e manche enkelspan paard.
19.45 uur pauze
1e manche tweespan paard, aanvang 20.00 uur: 1. Erik Couwenberg (District Zuid) 2. Mike van Wijk (District West) 3. Hans Reitzema (District Noord) 4. Theo Hofkes (District Oost)
1e manche vierspan pony: 1. Arie van Zanten (District West) 2. Jannes Kinds (District Noord) 3. Wout-Jan van Veluw (District Oost) 4. Peter de Koning (District Zuid)
aansluitend 2e manche tweespan paard en 2e manche vierspan pony.
21.05 uur: show Mario Luraschi
1e manche vierspan paard, aanvang 21.25 uur: De vierspanrijders IJsbrand Chardon, Theo Timmerman, Mark Weusthof en Hans Heus worden na het opmaken van het tussenklassement van de Jumping Amsterdam Districtscup aan de Mendistricten toegekend.
De tijden van de beide manches worden bij elkaar opgeteld. De tweede manche start de langzaamste als eerste en de snelste uit de eerste manche als laatste.
BlackDevils
Geplaatst: 19-01-13 00:48
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat de vierspanrijders voorzien zullen worden van een (kosten)vergoeding. Over de hoogte hiervan en wat voor bedrag beschikbaar is voor de districten is mij nog niet bekend.
Het klinkt mij een beetje in de oren als de basissport gebruiken om de vierspansport te financieren.
Goh, komt me bekend voor... Oh ja, dat was het beleid van de KNHS: topsport!!!
Laatst bijgewerkt door BlackDevils op 19-01-13 00:56, in het totaal 1 keer bewerkt
S_zanne
Geplaatst: 19-01-13 00:55
BD, je weet toch! Alleen 4-span is top sport, de rest is voor sulletjes
KNHS Beetje jammer dit...
Heb je hier bewijs van? Misschien kunnen de deelnemers naar de organisatie voor uitleg?
BlackDevils
Geplaatst: 19-01-13 00:57
Één van die heren heeft wel eens achter vier van mijn pony´s gezeten maar het was geen succes.
S_zanne schreef:
deelnemers naar de organisatie voor uitleg?
Dat lijkt me een goed advies.
Laatst bijgewerkt door BlackDevils op 19-01-13 01:02, in het totaal 1 keer bewerkt
@Ollie: Thanks, heel lief van je!! We gaan ons best doen!
BlackDevils
Geplaatst: 19-01-13 12:48
Mooi dat iedereen een kleine onkostenvergoeding krijgt. Het prijzengeld wordt verdeeld onder de Districten, die mogen het dan zelf verdelen: 1e: € 500, 2e: € 400, 3e: € 300, 4e: € 200 Dan ben ik alleen nog benieuwd naar wat de vierspannen krijgen.
Trouwens wel petje af voor IJsbrand. In Leipzig is ie gewoon weer 2e nadat ie de vorige keer op kant is gegaan. We gaan het zien morgen!
Zou het niet doen, tenzij, zoals Poeltje zegt, het niet erg is, want sommige waarderen dat echt niet. Gewoon maar kijken of het te doen is zonder flits.