Wow gaat toch wel kriebelen als ik al die setjes hier voorbij zie komen. Helaas momenteel niet de mogelijkheid en kan ook nooit kiezen welke kleur ik nou echt het leukst vind haha, maar ik ga de genoemde namen zeker onthouden voor als ik mijn setje wil laten maken, super handig!
kiddokids
Geplaatst: 08-02-13 17:34
jaaaaaaaaaaaaaa heb weer een set binnen ga effe uppen
Kasty
Geplaatst: 08-02-13 18:43
ik zou ook wel zoiets willen, maar vind het erg moeilijk wat voor kleuren...
ik heb een fries.. zwart dus.. en mijn kar is zwart met witte biezen... die witte bies zou ik ter zijner tijd kunnen veranderen in een andere kleur... goud, rood etc?
wie heeft een mooi idee?
als ik dat setje zwart fluweel met gouden bies zie wat eerder voorbij is gekomen... prachtig.. maar mischien te zwart voor mijn combi?
Nou ik ook dan maar vast even met 1. Hier is ons Hengstje Pluk. Zijn kleuren zijn zilver en zwart. Zal nog even kijken of ik nog van de andere kiekjes heb.
En hier Krummel,
Zijn kleur is rood, met wat rode accenten in zijn tuig. en aan zijn karretje een rode tas, met koetsiersmes, bandenplak set etc. ha ha ha En de blauw teugels vind ik erg mooi bij het zilver en zwart van het wagentje passen..
Maar ik heb al aardig wat mooie setjes voorbij zien komen.. Heel benieuwd wat er allemaal nog langs gaat komen.
kiddokids
Geplaatst: 09-02-13 19:12
nou hier komt hij dan.. nog niet opgehad hoor.. maar ik kan hem als spring en menset gebruiken
en de hier mutsjes.. gemaakt door JibberJabber bijpassend qua sjabrak die van king blauwachtig is qua kleur gemaakt van de longeerdekje van HH. die creme met blauwachtig printje onder heb ik ook een onderlegger van gemaakt om in ouderwetse kledingstijl te gaan ringsteken
en deze hebben jullie misschien al gezien heb ik ook een mutsje bij
nou zal je sterker vertellen.. queen day is al in de maak heb hh peesset in oranje nu mutsje en onderlegger.. had gaaf mutsje gezien bij www.horseshopinternational.nl
met queenday, bedoel ik koninginnedag, aangezien ze ermee nokt, word het met prins willem straks koning dag
van merken heb ik verder geen verstand, vandaar mijn link met die dag wss
kiddokids
Geplaatst: 09-02-13 20:53
ik begreep hem... maar ons paard heet king.. wist je dat.. nu zeker hihi maar we willen gaan ringsteken 30 april..in oegstgeest weet niet of het door gaat aangezien idd ze er mee nokt..en haar troon aftreding is. dan 2 in 1 king in het oranje op 30 april
Laatst bijgewerkt door kiddokids op 09-02-13 20:58, in het totaal 1 keer bewerkt