Anke schreef:Op startlijsten staat dat de wedstrijd van Mariahout is afgelat, Gem weet jij hier meer van?
14 juli is hij nu ipv morgen, raar dat er geen mail ofzo verstuurd is, toevallig moest ik nog even
het adres opschrijven. Begin van de avond stond dat er nog niet.....
Gisterenavond om 21.30 uur nog startlijsten gecheckt.... geen nieuws, pc uitgezet.
Vanmorgen moest ik er al om 06.15 uit om naar Schinveld te gaan en Ster klaar te maken / op te laden. Dan zet ik dus echt niet eerst de pc nog eens op mijn gemakje aan
.
Dus.... wie stonden er vanmorgen om 10.30 uur in Mariahout voor een oprit dat met een ketting en een verbodsbord afgesloten was? Juist ja....
22.15 uur gisterenavond (!!!) blijkt de wedstrijd afgelast te zijn, terwijl ze al de hele dag regen gehad hadden en de velden de hele dag onder water stonden.... belachelijk dat ze de mensen niet per telefoon of sms op de hoogte hebben gesteld ipv om 22.15 uur via startlijsten af te gelasten
!
Nu de mail gechecked en ik blijk om 01.30 's nachts (!!!) een mail van de organisatie gehad te hebben...
Helaas merkte ik vanmorgen dat ik mijn mobiel vergeten was (gebeurt me nooit) en heb zodoende ook Anke's smsje gemist. Superlief
, maar dat doet niets af aan de slordigheid / laksheid van de organisatie.