Bianca: wat een mooie slee
Tallechie: een paar keer wakker s nachts is wel heel normaal hoor bij die leeftijd. En inderdaad, je hebt je handen vol met kruipend kind. Lang leve de box waar je ze nog af en toe in kunt parkeren.
VHU: verstandig dat je niet naar stal gaat. Geit lijkt toch neit zo zielig. Vannacht gewoon maar in de wei gelaten. Vanmorgen lag ze nog steeds op haar vaste slaapplaats. Later in de ochtend stond ze in het hokje hooi te eten. Nou ja, ze zal wel weten wat ze doet. Ze heeft wel een flinke wintervacht hoor, alleen is die voor zover ik altijd van geiten heb begrepen niet waterdicht.
Vanmorgen Rembrand gelongeerd, liep weer heel fijn. Thabor liep niet helemaal fijn. Waardeloos. Keuring komt nu wel heel snel dichterbij. Helaas deden de paarden vandaag weer heel druk en vervelend samen, dus Rembrand maar op stal gezet en vanmiddag een wissel. Amerigo krijg vrij, ik ben niet helemaal in orde.
NOg manlief geholpen met mestuitrijden. Ik op de tractor en hij scheppen vanaf de kar. Want het meganisme om de mest van de wagen af te rijden is bevroren.
Nu even slapen en dan straks schaatsen (brrrr)