Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en nu lekker zwemmen. Had ik ook wel willen doen, maar vind studie vandaag even belangrijker. Vriend is thuis en kan met Daan bezig zijn, kan dus even flink door doen

.
, dat is gewoon al leuk om ze lekker te zien spelen!
Lacuna inderdaad al langer gemist... misschien leest ze nog mee, ben benieuwd hoe het met haar shetlanders, studie en met de Friezen gaat...
Hoe is ze enkelspan?
).
na flinke Unox worst kon hij nog schaatsen lenen en hij komt nu net binnenlopen met vuurrode wangen dus hij is toch leuk bezig geweest. Was ook erg gezellig op de plas, hele buurt was er natuurlijk. Dan is het net alsof we in een dorp wonen erg leuk. We zitten nu dus achter de warme choco met slagroom
ik ook
(niets gedaan maar goed hahaha).
vanmiddag even naar de dressuur wedstrijd van de amazone's van harry wezen kijken.
.
.
.
. Heb jij Husky's of een ander poolras? Het lijkt mij nog eens ontzettend leuk om op een echte hondenslee te "mennen"
.
, en samen met haar de "kraters" bekeken in haar paddock
. Er zijn 4 bomen gerooid, dus de paddock is er een stuk ruimer door geworden
. Nu de kraters nog opvullen, hoewel Ster die toch wel erg interessant vond 
!
(zal hoop centen schelen ook gok ik
) hoop dat je nog lang van gompi mag genieten
). Heb nog even praatje met de man gemaakt hij had zo n karretje met wielen om te trainen en zijn maat ging ook komen met een 8 span
, ergens wel jammer dat ik ze niet in actie heb kunnen zien... Hier is vlakbij elk jaar een wedstrijd volgens mij dus ze oefenen blijkbaar ook.