[AR] SGMW 2012

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 20:28

ArroNnie schreef:
Ik las er al een aantal die opgegeven hebben voor Hellendoorn.. maar wat is daar het juist mailadres van?
Want het mailadres op de kalender is met drie e's achter elkaar, weet niet zeker of dat klopt?

Ik heb het na dit adres verstuurd en kreeg hier reactie op dus neem aan dat dit de goede is: henk.eertink@wanadoo.nl

eva92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-12 23:16

denk alleen dat je nu al wel te laat bent ;)

tallechie

Re: SGMW 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 23:29

Ik heb mijn inschrijvingen vanavond de deur uit gedaan. Hopelijk nog op tijd.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 08:29

shelltje schreef:

Weet je dat stiekem niet wel gewoon een beetje zeker :D :D

haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 12:29

Zoals wel vaker is het (nog) niet bekend waar en wanneer de Districts Kampioenschappen kortweg DK.
met name Oost zou ik graag willen weten. Des te eerder dit bekend is des te beter. Nu schrijf je in op div. wedstrijden en kom je er later achter dat er een DK datum is, die niet matched met je planning. Dan maar afzeggen? om alsnog het DK te rijden? afzeggen is niet de bedoeling toch?

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 14:04

haarlem schreef:
Zoals wel vaker is het (nog) niet bekend waar en wanneer de Districts Kampioenschappen kortweg DK.
met name Oost zou ik graag willen weten. Des te eerder dit bekend is des te beter. Nu schrijf je in op div. wedstrijden en kom je er later achter dat er een DK datum is, die niet matched met je planning. Dan maar afzeggen? om alsnog het DK te rijden? afzeggen is niet de bedoeling toch?

Bij ons is gepland, gepland. Afzeggen alleen in hoge nood als het echt niet anders kan. Raar dat de DK's nog niet bekend zijn, maar als het er bij ons niet meer tussen past gaan we ook niet. Dat is dan jammer..

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 14:05

Zuid , west en noord weten ze al, alleen bij ons wederom niet, daarbij vind ik zelf de toegevoegde waarde nihil, je moet gewoon het hele seizoen goed rijden om naar de kampioenschappen te gaan..
Vind ook nog steeds dat de indexering niet werkt, maar dat is mijn mening....nog steeds op makkelijke wedstrijden kom je er beter vanaf..

haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 14:38

GaitMonster schreef:
haarlem schreef:

Bij ons is gepland, gepland. Afzeggen alleen in hoge nood als het echt niet anders kan. Raar dat de DK's nog niet bekend zijn, maar als het er bij ons niet meer tussen past gaan we ook niet. Dat is dan jammer..

Ik ben nog bezig met de planning, focus ligt op de eind datum (ik dacht 15 julli?) van wedstrijden die meetellen voor het NK. Maar als het DK nog in deze planning past ga ik dat niet uit de weg. En afzeggen is ook niet mijn ding. tenzij.... overmacht houdt je altijd

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 20:12

Bij mij is het allemaal nog heel pril.Paard is net beleerd voor de wagen,dus maar zien hoe het loopt.
In princiepe start ik mendurance met hem maar wil ook wel wat marathons starten.
Ik denk aan
9 april rijssen
9/10 juni hellendoorn
verder weet ik nog niet

ArroNnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 20:58

Echwel schreef:
shelltje schreef:

Weet je dat stiekem niet wel gewoon een beetje zeker :D :D

Kreeg idd mail terug, dat de inschrijving 1 januari gestart was en dat ze met 2 dagen 110 aanmeldingen hadden en dus vol zaten :o
Nouja, volgende keer beter. :D

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 21:02

ArroNnie schreef:
Kreeg idd mail terug, dat de inschrijving 1 januari gestart was en dat ze met 2 dagen 110 aanmeldingen hadden en dus vol zaten :o
Nouja, volgende keer beter. :D

Er zijn nog genoeg andere mooie wedstrijden bijv. Markelo, Den Ham, Wierden..

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 21:27

@ arronie ik zou je voor de zekerheid wel op de wachtlijst laten staan

er zijn inderdaad andere mooie wedstrijden zat maar die zullen ook wel snel vol zitten.

ArroNnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 21:31

@ Lanouska, ach een wedstrijd minder vind ik opzich ook niet zo erg.. We hebben genoeg wedstrijden te gaan dit jaar dus dat komt wel goed!

@ Gaitmonster, jaa dat klopt ook wel.. heb Markelo nu opgegeven, of iig het inschrijfformulier verstuurd. ;) Vorig jaar was ik daar later mee, met opgeven, dus denk dat die wel vast staat :D
We zullen zien. :j

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 18:06

Nou geen hellendoorn dus......Jeetje wat snel.Dan weet ik dat voor volgend jaar.

ArroNnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 19:23

Inderdaad, Hellendoorn blijkt nogal een populaire wedstrijd te zijn haha :j

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 19:33

klopt dames hellendoorn is een super mooie wedstrijd elk jaar weer dus die zit op 1 of 2 januari gewoon vol

ArroNnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 13:16

hmmm.. Is het transponder hetzelfde als het registratienummer? :o
En, als je vierspan rijd.. mag je toch maar vijf paarden/ponys meenemen? Waarom staan er dan 6 blokjes om paarden in te vullen..? :oo

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 15:40

Registratienummer = levensnummer is wat anders dan transpondernummer. Deze staan beide in het paspoort en op de startkaart.
Bij inschrijving voor een wedstrijd mag je 6 paarden opgeven waarvan er uiteindelijk 5 deel mogen nemen.

ArroNnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 18:47

@BlackDevils, Oke, dankjewel! :)

S_zanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 13:34

Wat een rust hier.
Heeft iedereen zich in kunnen schrijven?
Ik heb (nog) geen menner, dus mocht iemand nog een groom nodig hebben, ik zit in de omgeving van zwolle. :)

haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 14:51

Net maar weer een keer gemaild naar het secrtariaat Distict Oost, of er nu eindelijk een datum komt voor het District kampioenschap samengesteld. net als anders duurt dit maar voort in mijn beleving.

Volgende week naar polen, de nieuwe wedstrijd wagen uitzoeken, naar persoonlijke wensen laten bouwen en aanpassen zoals wij dat zelf willen. mooi vooruitzicht :D

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 22:19

Hallo allemaal. Ik kom even binnenvallen.

Voor de mensen die vorig jaar in Heijenrath zijn geweest heb ik hier een klein filmpje gevonden op de site de menvereniging.

http://www.youtube.com/watch?v=ja07_qDt ... r_embedded

Misschien staan jullie er ook wel op :D.

Zelf rij ik niet mee. Maar ga weer lekker aan het zwembad zitten kijken hoe iedereen langs komt :D.

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 20:38

Wat een leuk filmpje Zera! Woon jij daar bij dat zwembad?
Dan weet je vast nog wel dat er twee jaar geleden, met die enorme hitte, er iemand tijdens het verkennen insprong :P daar was toen bij, heel komisch.
Iig tot dan! :D

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 16:34

Ja mijn ouders. Woon zelf niet meer thuis.

Haha ja die man zit nog goed in mijn geheugen :-P. Met kleren en al erin haha. Als ik het me.goed herinner was hij al eens langs gelopen en was aan het klagen over de warmte. Stond daar indd ook bij toen hij erin sprong :-P. Maar dat jaar was het ook extreem warm.
Weet niet of je dit jaar ook gaat. Maar het zwembad staat er.nog steeds ter verkoeling:-P. Ga dit jaar zeker weer kijken :-).

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 22:27

Ondertussen heb ik ook een aantal ingeschreven. Maar ook nog steeds op zoek naar een groom. Volgende maand is de eerste wedstrijd al