oke bedankt we wachten af.hij maakt ze zelf geloof ik,zou hij er dan ook een normale zweng aan kunnen maken?dit heb ik niet gevraagd omdat ik vandaag pas zag dat het met ijzerdraad gemaakt is.
geen flauw idee, maar waarom zou je dat willen keona ?
keona
Geplaatst: 30-11-11 19:49
omdat ik dat zelf fijner vind uitzien(gewoon gevoelsmatig,vind ik het prettiger),dat wil niet zeggen dat dit niet goed is,maar als ik het dan toch kan bestellen hoe ik het wil,heb ik liever een zweng er aan.
Happinez schreef:
geen flauw idee, maar waarom zou je dat willen keona ?
betwijfel of dat wel kan ivm je benen. Maar je kan het andries altijd even voorleggen, hij doet altijd zijn best mee te denken.
keona
Geplaatst: 30-11-11 20:25
ja eerst even zo mijn vragen afwachten,ik wil zo wie zo een sulky met bankje
Happinez schreef:
betwijfel of dat wel kan ivm je benen. Maar je kan het andries altijd even voorleggen, hij doet altijd zijn best mee te denken.
lisanne87
Geplaatst: 30-11-11 21:27
Er komt binnenkort een wagentje met een bankje, een mini en midi maat. Ik meen 4-wieler maar weet dit niet helemaal zeker. Zal rond de €1000 gaan kosten.
@keona, de staaldraad is juist vriendelijker/fijner voor je pony dus zou niet zweng doen, is niet voor niets afgeschaft, misschien kan je bij iemand's hca kijken wbt kabel dat je t ff kan zien?
Nou ben benieuwd naar die wagen dan Heb er al een dus hoef ff niks maar wie weet later.