[AR] digitale startpas

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tallechie

Re: digitale startpas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 09:33

ik twijfel dan als ik nog coupons moet bestellen. Want meestal duurt dat nog wel even voordat je ze hebt. Dat zou betekenen dat ik in januari niet zou kunnen starten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 11:48

Coupons heb je meestal met een paar dagen al binnen, dus dat moet wel lukken lijkt me

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 12:11

Dan gaan we daar maar vanuit. En anders start ik met pony in jan nog wel met hobbyklasse. Andere wedstrijd is pas in mei. Kan ik dan wel voor het echt gaan

Grainey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 13:31

Ik stuur in ieder geval morgen de mail dat ze drie startkaarten/passen moeten overzetten naar een andere vereniging per 1-1. Dan zien we wel wat we krijgen nieuwe startkaarten of startpassen. Als het startkaarten zijn, moet de KNHS maar zorgen voor blanco startcoupons als we willen starten, is niet de eerste keer dat ze dat voor ons doen. Ook wel benieuwd wat dan het tarief is voor zo'n startkaart, want volgens het tarievenoverzichtje bestaat de startkaart niet meer in 2012.

Grainey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 17:59

Inschrijfformulieren voor dressuur/vaardigheid en samengesteld mennen staan nu op de KNHS site.
Dus toch geen coupons meer nodig.

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 20:31

pfff....toch insturen dus.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 12:57

Heb vandaag contact gehad met KNHS, had nog wat vragen. En nu blijkt dat het toch voor het mennen ook doorgaat. Ik vind dit wel heel verwarrend, dat het menplatform dus andere info geeft. Maar goed, wilde jullie even laten weten dat het volgens de knhs toch allemaal per 1 januari digitaal gaat, inschrijvingen, uitslagen, alles.

Sorry voor de verwarring.

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 14:01

tine10 schreef:
Ik vind dit wel heel verwarrend, dat het menplatform dus andere info geeft.
Waar geeft het Menplatform info?

Bij het inschrijven via de KNHS zitten zijn voors en tegens.
Als organisatie zal het pluspunt zijn dat voor 1/3 van de inschrijvingen die wij nu ontvangen en zich vervolgens weer afmeld dit in de toekomst minder voor zal komen waarschijnlijk. Rijders geven zich aan het begin van het jaar maar voor een groot aantal wedstrijden op en trekken zich vervolgens terug om van een eventuele startplaats verzekerd te zijn.
Anderzijds krijg je natuurlijk ook als organisatie steeds minder te vertellen op je eigen wedstrijd.

HMM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 16:41

Weet iemand hoe het zit met mendurance?

Nu heb ik 2x een startkaart 1x span pony waarmee ik dressuur/vaardigheid en SGWM rijd
& 1x startkaart 2 span dressuur/vaardigheid/SGWM.

Ik hoefde dan alleen lid te worden van de DER, en dan mocht ik met alle combinaties waarmee ik een startkaart had, starten...?

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 18:23

Je mag zelf altijd iemand handmatig toevoegen of op een wachtlijst zetten hoor

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 22:58

Wegens drukte kan er momenteel niet ingelogd worden in "Mijn KNHS"

onderstaand kreeg ik wel in beeld:

Aantal startcoupons per set verkleind

De KNHS verkleint het aantal startcoupons dat per set besteld kan worden. Er zaten 16 startcoupons in een set, vanaf nu zijn dat 6 startcoupons. De prijs van een set wordt hiermee teruggebracht van € 18,30 naar € 6,85. Met de startcoupons kunnen ruiters en amazones zich inschrijven voor wedstrijden.

De KNHS loopt hiermee vooruit op het mogelijke besluit om vanaf 1 januari 2012 de startcoupons af te schaffen en over te stappen op de zogenaamde startpas. Met deze startpas wordt het voor ruiters en amazones mogelijk om onbeperkt aan wedstrijden deel te nemen. Met de startpas kunnen wedstrijdsporters multidisciplinair starten, dus aan wedstrijden deelnemen in zowel de disciplines dressuur, springen als eventing. De disciplines mennen en aangespannen sport krijgen een discipline gebonden startpas. Het besluit wordt eind oktober ter goedkeuring aan de KNHS Ledenraad voorgelegd. Meer informatie over de startpas volgt aansluitend.

_______________________________________________________________________________________

Het "mogelijke besluit"...kans is dus aanwezig dat het (nog) niet doorgevoerd wordt.
Pfff....weet nu niet goed wat ik moet met mijn lading coupons....houden of terugsturen?!

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 08:20

Anke er is al een nieuw bericht de deur uit gegaan, dat het nu definitief is.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 22:47

Aangezien ruiters met een pas kunnen dressuren/springen/crossen/endurance doen, vind ik dat daar enkelspan ook wel bij kan, vind dat zo apart! Er zijn zat mensen die beiden doen, dus onder de man en mennen. Ik zeg voorlopig even alles op, maar dat was mijn plan toch al, omdat ik het eerste half jaar nog geen wedstrijden rijdt ivm andere wedstrijden (carrousel en manegewedstrijden)