@ PaysBas ik denk dat als er iets mis is je veel gedult moet hebben, of gewoon naar een plaatselijke wagenmaker.
@ MelanieB ik ga proberen er mee te rijden met een mini van ong 87 cm, dus daar komt binnenkort verslag van (als ik hem heb

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Welsh4ever schreef:Die van ons was ook duurder dan 1650,00 hoor.
Maar wij hebben er nog wat aan laten veranderen, en naar ons idee laten maken.
Luchtvering bijvoorbeeld. Is super in een hobbelige bak.
En de pony's trekken de wagen ook prima in enkelspan.
Voor foto's http://www.stal-hofland.nl
HTM schreef:@VanHuisUit ik snap dat het hier heel overdreven op staat.
Maar ik ken die mensen niet, en je rijdt ook niet eff naar Polen om je geld terug te halen als je niks krijgt.
En ik weet niet hoe jij zou reageren als je 3 weken niks hoort, en wel een deel aanbetaald hebt.
Nu heb ik antwoord van ze, dus geloof wel dat de kar komt, de vraag is alleen voor mij nog wanneer (en ja weer twijfel hier) omdat de eerste levertijd die ik kreeg ook al niet klopte, en we al bijna op het dubbele zitten van wat er gezegd werdt.
Normaal is het zo dat je aankopen via internet binnen een maand geleverd moeten worden, tenzij anders vermeld wordt...
De marathonwagen is 1650
De Wonder kost 1800 euro
En de starter 1900 euro
en de leveringskosten zijn 200 euro, die komen er nog bij.
Voor de marathonwagen betaal je dus 1850 euro incl thuisbezorgen.
Marsu schreef:Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar ik ben een paar jaar geleden bij de eigenaren van Poland carriages in Polen geweest. Ze zaten toen nog in grote verbouwing, maar de wagens zagen er erg netjes uit. Ze waren toen nog bezig met het maken van de werkplaats/ showroom.
Voor de mensen die een wagen op willen halen. Het is niet zo gek ver van de Duitse grens.
Het bedrijf is trouwens van Nederlandse eigenaren.