Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ben echt trots op mijn pony's! Bij de veterinair halverwege het traject was de ademhaling van alle vier gewoon rustiger dan aan het begin en hartslag was maar minimaal hoger en dat terwijl we ze in het traject toch aardig door moesten laten lopen om binnen te tijd te rijden.
)
heb niet op de tijden van het A-D en E traject gelet, dus A en D veeeeeeeeeeeeeeeeel te laat binnen gekomen en ook bij de vaardigheid er te lang over gedaan (wel foutloos gereden trouwens alles)
al wist je niet waar de poortjes zaten in de hindernissen
sasika schreef:Zo he das snel! net effe in de scores zitten turen, maare wat betekend --> TTvH te vergoeden tijd? waar heb ik dan de fout gemaakt? Dit zou wel ahndig zijn voor de volgende keer! gezien ik 0:20 er bij heb gekregen haha
heb je bij een van de hindernissen moeten wachten voor je erin kon? Ik bijv op H1 1,5 minuut

heb al mijn doelen behaald over de gehele wedstrijd: Lol hebben, ponys er goed doorheen krijgen en lekker genieten 

.
.

Wij zijn super trots op ze. Vooral op de jonge pony, ze deed het echt super.
ben wel trots op mijn 747 punten

die zie ik van de week.
dus ben benieuwd of ik die foto's tegen kom!