Ja,ook toevallig!! Ik heb 15 Januari ook nog dressuur/vaardigheid in Zwartewaal. 27 Februari dressur/vaardigheid in Dordrecht 22 Februari dressur/vaardigheid in Nieuw en st joostland Erg actief begin van het jaar dus.
Poeltje
Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-10 11:23
Wij zijn dit weekend naar Kootwijkerbroek geweest. Mooi indoor was 't!
Door een wildcard in de finale gekomen en uiteindelijk met een derde plek naar huis.
Laatst bijgewerkt door Poeltje op 13-12-10 11:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Volgend station: Emmeloord.. Tenminste, als het weer het nog toe gaat laten. Zie dat we inmiddels ook concurrentie van jullie krijgen Poeltje Hoewel ik er weinig van verwacht, hij heeft weinig kunnen rijden.
Ben benieuwd of Emmeloord doorgaat. Is voor ons een thuiswedstrijd, dus niet zo ver rijden. Even afwachten nog. Mocht hij worden afgelast, zal Haskerhorne zondag ook wel niet doorgaan.
Toch nog indoor gereden. Omdat het parcours toch al opgebouwd was,hebben degene die bij ons op stal staan gereden. Groepjes van 2 eerst losrijden en daana om de beurt rijden. Zo hadden we toch nog 20 starts. Met Dandy 1e gworden,en met Lotte 5e. Het was een hele andere dag dan gepland,maar wel gezellig.
Gisteren naar Haskerhorne geweest. Ditmaal met Kokkie gestart en het liep al een stuk beter dan gisteren. Eerste rondje foutloos, tweede rondje helaas een balletje en dat leidde tot een tweede plek (met twee seconden verschil) Maar wel tevreden gereden
hallo iedereen, zo te zien nog lekker actief met rijden:)
mijn lijst is aangepast
8 januari deurne, volgens mij ook districtkampioenschap. groomen bij enkelspan pony 23 januari betuwecup kapel-avezaath, groomen en zelf rijden, beide enkelspan pony 12 februari betuwecup zoelen, groomen en zelf rijden, beide enkelspan pony 26 februari Laag-soeren, groomen en zelf rijden beide enkelspan pony
zijn er nog meer mensen die laag-soeren gaan rijden?