heb nu de pizza's in de oven, hopen dat het daarna nog even droog is, kan ik gauw een rondje naar buiten en dan peerd in 't sop...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
liberty schreef:tine10 schreef:. Voor we morgen vertrekken kijk ik voor de zekerheid nog wel even op de site.
lol, denk niet dat als wij wegrijden ze er iets op zetten (5.30 uur)
MyGuy94 schreef:Nou met die voorpret gaat het helemaal goed komen !Nu op de dag zelf nog heel erg genieten (zal voor mij denk ik wel lukken, tis tenslotte mn laatste wedstrijd. En daar moet je natuurlijk wel van genieten
) Ik hoop alleen dat het een beetje lekker weer is volgende week, dat helpt al een aardig eind mee
O. ja ik start dressuur klasse Z enkelspan pony, trainen gaat lekker. Nu heeft meneer (noodgedwongen :-p) even een paar daagjes rust. Ik moet volgende week een paar dagen naar de uni. En aangezien ik in Gent studeer gaat het dan niet echt lukken om te trainen :-p. Dus hoe het gaat op de Hippiade wordt één groote verassing :-D. Het was zowieso al een cadeautje dat we mee mogen doen, dus de pret is er zeker niet minder om:-)
Zijn er nog meer mensen die al op vrijdag die kant op gaan?