Er komt binnenkort voor de duidelijkheid nog wel een lijst op de website van districtnoord. Tenminste, was vorig jaar wel zo.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ollie1 schreef:@Janoek , rijdt jij zelf of groom jij ? ik zie nl geen barbie achterop of ben je verstopt?:P
Nouvel schreef:ow wacht even, die selecties moet je rijden voor het districskampioenschap?
ik dacht voor de Hippiade...![]()
hier hoef je voor district geen selecties te rijden, kun je gewoon opgeven...
VELUWERIJDER schreef:de afgevaardigden voor mendistrict oost staan op de site van mendistrict oost. weet niet goed hoe ik hem hierop krijg
stormpy schreef:We hebben de startcoupons via de post gekregen omdat het zo'n zooitje was op de rekenkamer.
Ik kon de uitslagen dan ook onmogelijk eerder controleren.
Bovendien is het niet mijn fout, maar die van de rekenkamer en ik vind het niet meer dan normaal dat iemand die een fout maakt dit ook weer recht zet.
Ollie1 schreef:@MuGuy94 en Miswanda 2003, ik heb jullie ook gespot in Rhoon. Ik had inderdaad hoge punten
nu maar hopen dat dat volgende week ook zo is en dat ik niet als 'een natte krant' rijdt!
Hoe hebben jullie gereden ? Ik kan geen uitslagen terugvinden?
Ollie1 schreef:@MuGuy94 en Miswanda 2003, ik heb jullie ook gespot in Rhoon. Ik had inderdaad hoge punten
nu maar hopen dat dat volgende week ook zo is en dat ik niet als 'een natte krant' rijdt!
Hoe hebben jullie gereden ? Ik kan geen uitslagen terugvinden?