[AR] Wie rijdt mee in D/V districtkampioenschappen mennen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:53

Even een aanvulling: in district noord gelden alle buitenwedstrijden vanaf 1 april tot en met 8 augustus als selectiewedstrijd (vorig jaar waren er 6 wedstrijden aangewezen als selectiewedstrijd maar dit gaf toch wat problemen). Je moet 3 wedstrijden 55% scoren om mee te mogen doen aan de districtskampioenschappen. Dus Tallechie, jij mag gewoon meedoen als je in die andere 3 wedstrijden iedere wedstrijd 55% hebt gescoord. Het is niet zo dat laagste of hoogste punten eraf worden gehaald (zeker hoogste niet, zou wel heel vervelend zijn). Je moet gewoon 3 wedstrijden minimaal 55% hebben gescoord. Heb je 4 wedstrijden gereden, maar bij slechts 3 55% ben je dus toch door. Heb je er meer gereden met minimaal 55% is dat natuurlijk ook goed. ;)

Er komt binnenkort voor de duidelijkheid nog wel een lijst op de website van districtnoord. Tenminste, was vorig jaar wel zo.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-10 07:19

Ollie1 schreef:
@Janoek , rijdt jij zelf of groom jij ? ik zie nl geen barbie achterop of ben je verstopt?:P

Mijn man ment met de pony en ik rijd haar onder het zadel.
En tijdens het mennen ben ik groom en ik zit hier echt achterop, maar verstopt achter mijn man :D
Deze foto was vorig jaar op de Hippiade; halthouden bij A.

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 07:55

@janouk: toen heb ik jullie ook gezien. Ik deed toen met Jazz mee in de klasse L.
(we doen dit jaar Z...maar had liever nog een jaartje L of M gedaan...Z is hij nog niet klaar voor) :o
Dan ga ik dit jaar eens letten op de persoon die 'verstopt' zit op de wagen!

VELUWERIJDER

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 08:25

de afgevaardigden voor mendistrict oost staan op de site van mendistrict oost. weet niet goed hoe ik hem hierop krijg, hetzelfde als foto's wil graag een foto van (turbo) diesel hierop zetten maar t lukt niet :o

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 12:09

Nouvel schreef:
ow wacht even, die selecties moet je rijden voor het districskampioenschap?
ik dacht voor de Hippiade... :+

hier hoef je voor district geen selecties te rijden, kun je gewoon opgeven...

Oeps, wou net zeggen, heb ik wat gemist?
Stond niet in de opgave blz van het gewest...
Maar bij west dus gewoon opgeven. :D
Aangezien ik dit hele jaar helemaal niet gestart ben.
Wou gewoon nu ergens een wedstrijd starten en HJD is in de buurt.

(vorig jaar 1 x 1 proef, na 2 wkn stilstaan, in maart? grooooot succes...(not)
Met pony die appyementen en travers liep voor de kar, leuk voor het publiek,
maar voor de wagen in geen enkele klasse gevraagde oefeningen :D :+ }> )

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 17:25

stormpy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 07:51

Ik ben gisteren met de opgestuurde startcoupons bezig geweest, nu blijkt dat er een verkeerd cijfer op de uitslagenlijst is ingevuld bij ring 3 nl. 189 en 201, volgens de coupon heb ik daar 191 en 201.
Als je dan de uitslagenlijst erbij pakt moet ik een gedeelde 3e plaats hebben i.p.v. een 5e, ik hoop dat dat nog gerectificeerd wordt (is tenslotte wel een kampioenschap).
Ik heb het al doorgegeven aan het mendistrict (bij de rekenkamer was het zaterdag een zooitje, de rest van de wedstrijd was super, alles op tijd verreden).

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 17:55

hoor je dat niet op de wedstrijd zelf te doen?? Volgens mij kan er nu weinig veranderd worden, het is waarschijnlijk al naar de knhs. Al kunnen ze wel de afvaardiging aanpassen hoop ik voor je.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 18:04

Oei, volgens mij moet dat op de wedstrijd zelf..
En kan het niet later.

(Zelfs 1 x 5 minuten na de prijsuitrijking.. tja eerder krijg je je coupons niet..
Bleek dat mijn Pluisje 1e was.. Commentaar, tja, we hebben de prijzen al weggegeven,
dat is pech, we hebben dus geen prijs meer voor je. En ook bedankt....)

stormpy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 18:21

We hebben de startcoupons via de post gekregen omdat het zo'n zooitje was op de rekenkamer.
Ik kon de uitslagen dan ook onmogelijk eerder controleren.
Bovendien is het niet mijn fout, maar die van de rekenkamer en ik vind het niet meer dan normaal dat iemand die een fout maakt dit ook weer recht zet.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 18:30

stormpy schreef:
We hebben de startcoupons via de post gekregen omdat het zo'n zooitje was op de rekenkamer.
Ik kon de uitslagen dan ook onmogelijk eerder controleren.
Bovendien is het niet mijn fout, maar die van de rekenkamer en ik vind het niet meer dan normaal dat iemand die een fout maakt dit ook weer recht zet.

Zou het wel even in het regelement opzoeken, neem aan dat het bij het mennen idem is als
bij de dressuur onder het zadel wat betreft die regels.
Klagen op wedstrijd zelf.. niet later....

Uiteraard hoop ik voor jou, dat ze het recht kunnen zetten,
want dit is natuurlijk wel heel heel heel vervelend. (en dat is voorzichtig uitgedrukt)
Neem aan dat je vandaag de KNHS al hebt gebeld?
(ook al staat antw. app. soms op vakantie, als je mail stuurt met tel nr. met echt spoed dingen
is mijn ervaring dat ze je netjes bellen, er werkt altijd wel iemand.)

liberty

Re: Wie rijdt mee in D/V districtkampioenschappen mennen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 19:36

Wel apart dat het zo'n zooitje was, ik heb zelf ook een DK georganiseerd en dat was niet zo heel moeilijk, mits je de juiste mensen hebt.

stormpy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 20:22

De rest van de wedstrijd was perfect, alleen die rekenkamer.........

stormpy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 22:40

Yes!!!!
Is al geregeld, als je maar een goeie op het mendistrict hebt zitten.
Ben nu gedeeld derde, samen met Elly, voor de Hippiade maakt het gelukkig niets uit, dus geen vervelende toestanden doordat iemand anders dan eventueel niet meer mee mag.
Vind een 3e plaats op de uitslagenlijst nou eenmaal beter staan de een 5e.

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 23:07

@stormpy: fijn dat het alsnog gelukt is!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 23:28

Super dat het gelukt is!!!

MyGuy94

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 09:17

Ik ben in Heerjansdam ook te herkennen ;-) (alleen dan in de dressuur met een bruine 'cowboy' hoed :-P

Afbeelding

@ollie: jou ken ik wel, wat een ruig hoge punten had je woensdag weer in Rhoon! Gaaf beestje hoor :)

wisanda2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 13:00

@myguy94... Je had woesdag in rhoon toch ook die bruine cowboy hoed op?.... dan heb ik je zien rijden

MyGuy94

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 14:04

@wisanda: Yep inderdaad! Nu je het zegt, heb ff in je profiel gespiekt maar kheb jou ook gespot daar. Leuke haf heb je!

wisanda2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 16:10

dank je..... we hopen ook ooit jullie niveau te kunnen rijden myguy94, maar dat is nog een lange weg te gaan

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 20:05

@MuGuy94 en Miswanda 2003, ik heb jullie ook gespot in Rhoon :D . Ik had inderdaad hoge punten :o nu maar hopen dat dat volgende week ook zo is en dat ik niet als 'een natte krant' rijdt!
Hoe hebben jullie gereden ? Ik kan geen uitslagen terugvinden?

chan_fritsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 21:19

Ollie1 schreef:
@MuGuy94 en Miswanda 2003, ik heb jullie ook gespot in Rhoon :D . Ik had inderdaad hoge punten :o nu maar hopen dat dat volgende week ook zo is en dat ik niet als 'een natte krant' rijdt!

Haha dat gaat helemaal goed komen met jou Olga! ;)

wisanda2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 21:36

Ollie1 schreef:

Ik vind het ook jammer dat er geen uitslagen gepubliceerd zijn..... ik was 2x 2de met 198 en 184 punten ( dus ook in de prijzen)

Ben benieuwd hoe ze volgende week beoordeeld wordt, maar ik verwacht er nog niet veel van.... doorvoor zijn we nog te kort bezig met mennen

weet iemand trouwens wanneer de startlijsten komen? er staan namelijk we heel veel info op mendistrict west maar nog geen startlijsten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 22:13

Van district noord staan de startlijsten er al. Wat een enorme opkomst!!

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 22:29

@Wisanda, dat zijn toch superpunten :P , van harte gefeliciteerd! Ik heb niet zoveel van de prijsuitreiking meegekregen want ik stond buiten en hoorde en zag niet zo goed wat binnen gebeurde. Het was ook al laat :o

@Chanfritsje, met jouw gaat het ook helemaal goedkomen zaterdag daar ben ik van overtuigd ;)

Ik ben ook benieuwd wanneer de startlijsen online komen. Ik hoop écht dat ik eerst dressuur mag rijden en daarna vaardigheid maar het kan ook andersom zijn begreep ik van Sjaan.