Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(hoewel...ik met mijn geweldige oriëntatievermogen...
)
Romeo ook enorm! Gisteren zat er een gigantische boskabouter in een struik verstopt, ik moest Romeo, in volle paniek, er langsdoor helpen
Ik steek het er maar op dat het door zijn overtollige energie komt
Al zat er wel een meneer achter me te mopperen dat hij er niks aan vond. Maar ik vond het super 

.. het is al bijna juni!!
.. Heb namelijk in een dag bijna me scriptie af van 30 pagina's binnen ander half uur toch al bijna 20 pagina's
.. trots
Bij tijd over ook Stageverslag afmaken (gaat zowat over hetzelfde onderwerp
Wij gaan met onze club van 21 tot 25 juli naar de Veluwe met de peerdjes
En als ik iedereen bezig hoor, gaat my little pony ook mee
Ik moet eens gaan bellen met de eigenaar van mijn vz-haflingers, kijken wat hij ervan vindt. Maar ik ben bang voor zijn reactie. Toen ze hoorden dat ik de KORTE tocht(20 km) van zondag mee ging rijden, zeiden ze al: "
Ga je dat wel riskeren? De kuilen kan je sowieso best afsnijden, die pony raakt daar bijlange niet aan op! En je kan in de helft van de rit nog terugkeren naar huis, je kent de weg hier toch..." Toen ik zei dat ik 26 km had gedaan, inclusief de kuilen, kwam de reactie: "
Die kleine pony????? Jeetje zeg, ongelofelijk!" Dus ze onderschatten Romeo wel serieus...
.. wil ook zo graag lekker op stap met mn knollie en de wagen. Alleen hier niet echt veel menners in de buurt die mee zouden kunnen of ruiters. Alleen is ook maar zo alleen
..
Moet zeggen dat ik het wel erg fijn vind dat ik met verschillende paarden kan / mag mennen. Voel me al zo'n stuk zekerder op die bok dan in het begin. We kwamen ook best wel wat dingen tegen maar je wordt toch steeds handiger in manoevreren / sturen / tempo enz. Dat is erg leuk om te ervaren en daarom neem ik ook menlessen natuurlijk maar het is wel dat je echt merkt dat je zelfvertrouwen toeneemt en je handigheid dus ook. Dat ik dus het gevoel heb dat ik het écht kan
) hetzelfde taaltje als jou dus je kan altijd de weg vragen.

(die nogal klein en witjes uitvalt
) Maar ach, niemand gaat het merken dat Romeo stiekem geen haflinger is!
Mijn algemeen nederlands is best wel goed (zeker als je anderen hoort uit Genk, gewoonweg verschrikkelijk om te horen).
Moet je tot 8 uur wachten met eten?!? Pff mijn buik is nu al aan het grommen
Ik haal met moeite 6 uur denk ik
anders word ik ook gillend gek

Als je merkt dat het niet gaat kan je toch terug rijden?
vind het belangrijk dat hij geen last van zijn lichaam heeft als hij voor de kar moet. Anders maar even uitstellen tot hij lichamelijk in orde is. b485 schreef:Verder vind ik dat Roos de ZZ-dressuurshetlander sportpony van de volgend maand hoort te worden. Dus dat de menner (ben even de naam kwijt, oeps sorry), zich maar snel inschrijft.(zie nieuwstopic over Bokt nieuwsbrief)
.
: 
ik ben verliefd!
nou dat valt toch nog wel mee? Paar dagen ? Vinden ze niet erg hoorCitaat:en nu al heel tijdje niet
Ze staan toch lekker in de wei?
) staat met haar veulen. Dus Freddy gedraagt zich nu zeer
hij kwam ook erg snel naar me toe.. Het is toch zo'n lekker ding
ze staat er niet in
maar je kan je ervoor opgeven
en ze vindt dat jij dat moet doen