Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
), omdat eentje van mij in het begin juist wel wat al te enthousiast van start ging (en nu gelukkig redelijk goed kan afwachten). Dacht toen ook van waarom haasten en perse weg willen, laat het hem maar een poos uitzoeken. Er komt vast wel op enig moment beweging in. Dan super belonen en zelf weer stil gaan staan (dus niet direct weg gaan rijden, paar pasjes en weer stilstaan). Wachten totdat hij weer wil etc. Dan na paar keer stilstaan en dat hij zelf weggaat (kan hele middag duren deze sessies, dus neem vooral de tijd
) stil laten staan en hem proberen op je eigen commando voorwaarts te laten gaan. Weer stilstaan etc.
Je zou toch verwachten dat we het op starten ook goed moeten kunnen krijgen toch??
en ik weet zeker dat het wel goed gaat komen hoor met Boobs!
VanHuisUit schreef:Ziet er toch lekker uit. Is dat jouw wagen trouwens of van degene die hem beleert? Anders kun je overwegen een sulky / tweewieler erachter te doen, is lichter en makkelijker voor een paard wat nog niet zoveel kan.
Oja, en ik zie geen broek. Is toch wel handig als hij daar wel aan went.

Als mensen die leuk vinden om te zien, zal ik ze vanavond wel uploaden.
altijd leuk Suuz..
oooohw ik ben echt blij!!