[AR] Jullie doel voor 2009

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 19:17

Ik kan tevreden terug kijken op afgelopen zomer, mijn bedoeling om meerdere keren 2 onderdelen te starten en minimaal 1 sgm en dat is ook gerealiseerd. met als bonus 3 wstpntn in de dressuur 1 in de vaardigheid en lest but not.... 1 puntje (erbij) in gestelde. niet onverdienstelijk mijn paard.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 21:42

Het seizoen is helaas absoluut niet naar tevredenheid gelopen. Op de een of andere manier wilde de jury ons niet zien. En 1 keer, kan gebeuren, maar op den duur sta je constant onderaan de uitslagen dat ze je ook niet eens meer aankijken. Wij zijn echt de meeste keren zeer zwaar misplaatst geweest, en dan is het gewoon niet leuk meer (en dit is ook hetgeen gewoon de mederijders zeggen, dat we zeer zwaar misplaatst iedere keer werden, ik kan er goed genoeg voor relativeren wanneer we wel en wanneer we niet goed geplaatst zijn, ook als we te hoog geplaatst zijn zeg ik dit ;) ).
De doelen waren absoluut wel haalbaar, het zijn dingen geweest die we andere jaren ook vaak bereikt hebben. Hoewel we wel bewust vlak voor het seizoen nog een drastische wijziging hebben gedaan, waardoor 1 doel al niet meer te halen was. :+ Ik heb namelijk niet 1 van de toppony's gestart in het damesnummer maar een jonger dier. Dit had ook te maken met management voor de toppony's van stal.

mriekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 09:46

mriekie schreef:
Ik had mooie doelen voor 2009 wat betreft wedstrijden. Door een pittig school/stagejaar heb ik mijn doelen al flink moeten aanpassen.

Mijn (nieuwe) doelen voor 2009:
Hoofddoel: Plezier hebben en genieten van de pony
Met als sub-doelen: Werken aan rust en vertrouwen en de dressuur verbeteren

Ik heb mijn hoofddoel absoluut gehaald. Ook met mijn sub-doelen ben ik een eind gekomen. Vooral de rust en vertrouwen in de D/V's zijn verbeterd. In de marathon is de rust soms nog ver te zoeken. Ook met de dressuur zijn we een klein stapje vooruit gegaan.

afgelopen jaar een aantal D/V's gereden, mooi wat winstpunten in de vaardigheid :D en 1 in de B dressuur, hopelijk mogen er nog vele volgen ;) en 2 marathons met heel veel plezier gereden.

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 11:55

Ons nieuwe doel om voor onze turbo shetten een goed plekje te vinden, is gelukt, ze gaan volgende week verhuizen naar hun nieuwe eigenaresse.
Geeft een goed gevoel dat ze lekker op een boerderij komen bij mensen die al mennen en die er flink mee aan de slag gaan,het is natuurlijk opstappen en rijden, even aftasten, maar niet van voren af aan beginnen.
Volgende doel is de New Forresters zadelmak maken en voor de wagen beleren, even een tijdje uit de wedstrijd sport, maar veel oefenen deze winter.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 19:42

Moderatoropmerking:
Offtopic berichten zijn verwijderd. Graag ontopic verder. (Idee wordt besproken)