Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Maisie schreef:ja die van jullie gaan echt zo hard !!! Echt super om die te zien gaan. ben ik wel jaloers op hoor.
Sjonniej schreef:Andere kant van het verhaal is dan dat een mini ook niet voor een 8 een middendraf kan laten zien
Echwel schreef:Je zou eens hier in het oosten wedstrijden moeten komen rijden dan zie je zeker in zware stukken dat ze tekort komen..
Een indoor is niet te vergelijken hiermee..
Ps..miss heeft die klasse 4 rijder wel rusig aan gedaanwant degeen die 2span rijden in klasse 4 zijn supersnel
mammaslamma schreef:Dan wordt het toch echt tijd dat je onze shetten es ziet lopen, over een krachtsexplosie gesproken.....
xElienx schreef:dus als een pony dit laat zien in een proef, verdient deze geen 8?! (even heel zwart-wit)
je moet je niet vergissen in die kleintjes...
BlackDevils schreef:Zoals ik al zei ziet het er wel heel netjes uit.
Maar uitstrekken dient te komen doordat de achterhand meer tot dragen komt.
Ik zie hier nog een stuwend achterbeen en weinig/geen zweefmoment.
Mensen kijken vaak naar de voorkant van het paard maar veel belangrijker is wat er van achter gebeurt.
mammaslamma schreef:Over het wel of niet dan maar met grotere pony's gaan rijden, diep in mijn mans hartje zou hij dolgraag groter rijden, welshjes o.i.d, maar je ruilt toch niet zomaar je span in, daar houd je toch van,
Echwel schreef:Juist Sjonniej en eerlijk gezegd is het gewoon zo dat de goeden lijden onder de slechten.
Het is niet anders zoals ik zei net zo lüllig als wanneer je een pony hebt die 1cm groter is je bij de paarden moet starten..