Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dyonne schreef:Er lag weinig gras meer, maar ja, na zoveel regen is dat niet zo gek natuurlijk.
Echt zonde met zo'n wedstrijd, al kunnen ze er niets aan doen.
manie schreef:cancelen
BlackDevils schreef:manie schreef:cancelen
Ben je mal.
voor watjes hebben ze D/V-wedstrijden uitgevonden![]()
![]()
Enne mijn auto is waarschijnlijk ook total loss, dus vervoer is ook nog lastig. Ik ga woensdag of donderdag de knoop definitief doorhakken. Anders kom ik natuurlijk zeker wel kijken en nog eens zien hoe het allemaal echt moet!!!! BlackDevils schreef:Ik denk toch dat het voor de kwaliteit van de kampioenen niet veel van invloed is geweest, in tegendeel.
Dankjewel
manie schreef:BlackDevils schreef:Ik denk toch dat het voor de kwaliteit van de kampioenen niet veel van invloed is geweest, in tegendeel.
Nee maar blub is gewoon niet leuk
, ik heb eindelijk alles schoon
, voor zichzelf ook de afweging gemaakt om te starten vwb veiligheid van paard, menner en groom. Hindo2 schreef:Ze heeft na het verkennen van de hindernissen en het bekijken van de bodemgesteldheid van het terrein een weloverwogen keuze gemaakt om niet de marathon te gaan rijden.Ook het feit dat ze met een nieuwe vrij onervaren groom zou gaan rijden speelde hierin een rol mee.
Ze vond het zelf niet verantwoord om van start te gaan.
Ik respecteer háár beslissing, maar ook de beslissing van de menners die wél zijn gaan rijden. Hoop dat andere mensen het ook zo kunnen zien....
Zelf ken je je aanspanning het beste en iedere deelnemers heeft, hoop ik.., voor zichzelf ook de afweging gemaakt om te starten vwb veiligheid van paard, menner en groom.
EquiPlus schreef:Ik zag het gistermiddag erg somber in toen het maar bleef regenen.
Vol gas rijden wordt dan te link.
Toen het water de stal van mijn paard begon in te stromen, was ik er klaar mee en heb me afgemeld.
Sniesjuhh schreef:En ik heb daar nog wel braaf geultjes staan graven...
BlackDevils schreef:Sniesjuhh schreef:En ik heb daar nog wel braaf geultjes staan graven...
Zal dat de reden dan zijn waarom het de stal in liep?![]()
...
Noureyev schreef:Ik sta met mijn paard op Manege Chardon gestald en Bram was zeer tevreden over zijn span.
En het NL kampioen worden is natuurlijk helemaal gaaf.
Vind het super dat die pony's de weer trotseringen zo goed hebben doorstaan, want als je het veld zag.