[AR] [HK] "in een rijtuigie...."

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

L_Rivaldo

Re: [HK] "in een rijtuigie...."

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 22:57

hihi,, oke dan weet ik het ook even niet meer hihi :D zal morgen wel even nameten.

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 22:58

pagina 300 *\o/*

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 23:00

jeej :D.. ben bezig met mijn ondernemingsplan,, wow schiet echt niet op en de 8ste moet het echt af zijn,, mmmm!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 23:18

@VHU: super! Kun je straks lekker met ze aan de slag.
Welshkes bevallen hier ook erg goed!

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 23:22

robijn heeft dekens maat 155 en ferro 165 maar bij ferro zit t m in de rugmaat die is erg lang.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 00:04

@Rivaldo ik zat vandaag 3 uur in de trein, wil wel helpen als je dan een laptopje bij je hebt...dus advies ;) :+
@Avaluna: yep, ik heb er reuze zin in. Heb nu ook 2 mensen die me goed kunnen helpen. Hoop hem over een paar weekjes zover te zijn dat ik een foto kan plaatsen met Alwyn voor de sulky 8-)

En ik hoop komend jaar zoveel geld te verdienen dat we ook zo'n mooie wagen kunnen kopen :D maar eerst maar eens 't koetsiersbewijs halen en voor de sulky links/rechts/ho leren. Hij kent dat al heel goed aan de lange lijnen, hij leert ook super snel, slim ding. We hebben nog maar een paar keer wat gedaan maar alles wat ik tot nu toe doe blijft erg goed hangen.

Maar ..... er zal vast ook wel een tijd komen dat ik met mijn handen in mijn haar en de pony half in de wilgen rondhobbel }> 't is nog niet wat je zegt echt 'bevestigd' ;)

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 00:18

ach ja joh alles lekker rustig aan komt het vanzelf goed, wij hebben haar een paar keer rustig in het enkelspan gehad en daarna 1 keer in de maand in het tweespan, dat ze het onthoudt, en ach van het voorjaar zien we wel;)
welterusten iedereen!

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 00:19

Ja dan gaat het hard als je 3 uur de tijd hebt, ik zit iets meer als een uurtje in bussen en in de metro. Helaas moet ik zo vaak overstappen :P.. morgen heb ik 2 doe het zelf uren op school dus ga ik er weer verder aan werken, heb nu al weer aardig wat gedaan.. voor me gevoel nog niet genoeg, maar heb al wel wat meer cijfertjes werk gedaan, morgen maar vragen of de leraar me kan helpen, dat scheelt ook een hoop.

Wat leuk dat je een karretje aangeschaft heb, Ook fijn dat hij het zo goed oppakt :)
(ik heb na het ongeluk er 2 jaar over gedaan met slepen en achter lopen, meer voor mezelf omdat ik niet wist wat ik wilde, ben opzich wel blij dat ik de tijd heb genomen)

Welterusten :)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 00:27

Maar je bent na het ongeluk wel weer zover gekomen dat je nu weer ment, vind ik superknap van je +:)+
Ik durf niet meer zelfstandig paard te rijden, dus helemaal alleen. Heb te veel meegemaakt onderweg. Ben ik even blij dat je er ook nog zoiets als een kar achter kunt hangen ;)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 00:40

ben ook best trots :D.. vandaag kwam iemand via bokt naar mij toe, door haar op stal ben ik vooral aan mennen begonnen. Toen ze zag dat hij er weer voorliep, zei ze het kan ook niet anders, zo'n brave pony :D.. rivaldo is best de laatste tijd erg pittig, maar wanneer je hem voor de wagen zet, wilt hij wel heel graag, maar hij doet niet paniekerig of rennerig, meer koppie erop en rondkijken :) Laatst ging ik weer op rivaldo rijden en dat voelde best weer heel vreemd hihi, bijna onwennig :P

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 09:08

@ Rivaldo, ik ben ook wel benieuwd waar je die deken vandaan hebt :+

Iemand moest nog een ondernemingsplan schrijven... Succes :+ Heb dat vorig jaar ook voor mijn opleiding moeten doen, werd echt gillende gek :')

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 10:14

Wilde mijn ponys ook links en rechts gaan leren :+ maar omdat ik daar zelf al moeite mee heb laat ik het maar :+

De dekens staan op EA CO ;)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 10:32

_O- :+
Je kunt het ze leren op stem hoor (als je weet wat links en rechts is ;) ).

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 10:36

Ja maar daar heb ik dus moeite mee :P links en rechts uit elkaar houden :+

Links gaat nog aardig, maar rechts......... Als ik mijn vriend de weg moet wijzen zit ik ook altijd echt te wijzen waar hij heen moet.
Tot ie een keer begon te mopperen dat ik het gewoon kon zeggen hoor..... Dat heeft ie geweten :P Kwamen ergens heel anders uit :D

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 10:39

Ginger en mn vaders paard weten redelijk links en rechts :j
@ Evelli; heb die link bekeken, maar zie alleen hoofdstellen en halsters :P

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 11:27

Naar beneden scrollen en op bladzijde 2 kijken :)
De halsters zijn trouwens ook in minimaat te verkrijgen

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 12:03

stonden er ook dekens op de 2de pagina, even spieken.
Kreeg net een mailtje van gonny dat ik nog mee mag doen met de jeugdkoetsiersbewijs te halen (in de krokusvakantie :) )even kijken of dat helemaal uitkomt, scheelt wel 100 euro. En denk ik ook gezellig met jongeren :)

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 12:14

Die van mij kennen ook links en rechts. Ook handig voor mijn pa die achterop staat dan weet hij ook welke kant we op gaan.

Ik heb voorlopig dekens genoeg. Paardjes konden gisteren gelukkig weer even op de wei. Vanavond les met ferro en dan hoop ik vrijdag nog te kunnen rijden en dan heb ik zondag wedstrijd als dat door gaat.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 13:44

Wat bedoel jullie met links en rechts, zeggen of sturen?

Als ik mee ga doen dan begin ik
5 februari met mijn theorie
12 februari theorie
19 februari theorie
20 februari menles aan mentoestel
26 februari theorieles
27 aan het mentoestel
1, 2, 3,4, 5, en 6 menles zelf rijden
13de menles
14de examen

Het is allemaal best snel, maar ook weer erg leuk zo zit je er wel bovenop en is in de vakantie. Daarna heb ik in maart de 21ste misschien een wedstrijd en dit wil ik deze week gaan plannen.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 13:48

Wij hebben de theorie tussendoor gedaan :)
En op het laatst proefexamens :) hebben het allemaal zonder foute gehaald :)

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 13:52

oe spannend!!! voor koetsiersbewijs??

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 14:05

ja :D vind het best eng om nu ja te zeggen tegen gonny :P maar heb nu alles in me agenda gezet zodat het overzichtelijk is en het eigelijk wel handig is dat het voorgepland is, anders moest ik zelf plannen en scheelt me nu ook 100 euro. En gezellig met meiden van mijn leeftijd (al mag ik stiekem meedoen als 18/19 jarige, wordt tijdens die cursus 19)

Ja het leek mij ook handig theorie tussendoor, maar ze zal vast wel weten wat handig is lijkt me :P.. hihi ben al zo nerveus :P.. en vind het moeilijk om stappen te zetten zoals dit :P.. hoef alleen nog me gegevens op te geven en ik doe mee :Y) ..

eerst zou ik in januari beginnen, maar school is nu even veel en toen zag ik dit een maandje later en dat voor de wedstrijd waardoor je een hoop meer leert en misschien wel me examen haal.

Napie: waar en hoe kan ik me opgeven voor de menendurance in kootwijkerbroek (kennismakingsklasse 16 km uit me hoofd)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 14:24

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* ja ik heb me ingeschreven voor de koetsierscursus *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 14:24

Mooi zo!!!!!!!

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 14:26

ja zat niet meer te twijfelen, maar om eenmaal ja te zetten kwam toch wel heel dichtbij hihi