Gem:
VHU: moet Hero aan het werk zetten
Hier krijgen ze even een vrije dag. Kan bijna niets, rotlijf. Zo zien dat ik eten gekookt krijg, zal nog hele opgave worden vrees ik. Hopelijk morgen weer wat beter.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
dus...als zoontje zo naar school is...haal ik de stroom er even af...voor de veiligheid..tot later.
en dat met deze hitte. Vind je een held. Lastig met Eagle... en super fijn dat je een goede DA hebt, is goud waard
Was dus eigenlijk van plan te longeren en er dan in de bak op te stappen maar dat komt dan een volgende keer wel.
. Ook op terugweg niet. Dan ben ik wel zo blij met onze brave veestapel

; las het ook, vanmiddag.
. Gelukkig konden we door met de trailer. Bij ons (aan de rivier) ook alles in orde
.
alles goed met syl?
.
. Vind ik niet makkelijk door de telefoon, dus ik hoop maar dat ze de lappen nu niet verknipt. Morgen nog maar even een tekeningetje maken hoe ik het wil hebben.
Op fb, de site en startlijsten kan ik het morgen nog wel weer aanpassen, maar ja, alle mensen die hem per mail hebben gehad. Zo jammer. Staat zo slordig, terwijl we er zoveel tijd in hebben gestopt

zag wel een prijzenpot van 1000,- Euries. Zo zeg
het maar ik vind het een belachelijk gebeuren die hele meninstructeurs opleiding in vergelijking met de onder het zadel opleiding
tot drie jaar terug was het startniveau L + 1 (ook voor 'sport opleiding') en nu moet je toelating doen met potentie Z/ZZ niveau schiet mij maar lek. Bij onder het zadel is het nog steeds L niveau.
)
. Ja, die prijzenpot ben ik wel reuze trots op. En dat zijn dus echt extra prijzen he, naast het prijzengeld dat ze bij iedere wedstrijd kunnen winnen. Ieder jaar denk ik weer: zo veel als vorig jaar ga ik echt niet halen. En ieder jaar weet ik meer binnen te vissen.
Maar ik blijf het heel vervelend vinden hoor, dat geschooi
. In Landgraaf hebben ze idd een probleem qua hemelwaterafvoer/riool. Connors school ligt dan ook nog eens op het laagste punt van Landgraaf
.
.
.
.
, na de Equitana komt het solarium; toch wel fijn.