[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 09:37

Zo weer even bijgelezen :list:

Mooie wagens en foto's voorbij zien komen. Altijd zo leuk om naar te kijken.

WIj hebben sinds 2 weken een hor van tommy teleshopping. haha voor de bijl gegaan. Maar dat ding bevalt super. De katten kunnen gewoon door het kattenluik naar binnen. Die hor sluit zichzelf weer door de magneten. Super, want hier lopen de honden en katten wel tientallen keren per dag in en uit. En met die flappen horren kwamen de vliegen gewoon mee naar binnen. Maar nu niet. helemaal blij.
Een aanrader voor de diereneigenaren onder ons die vliegen / muggen buiten de deur willen houden.
Misschien ga ik hem ook wel voor de staldeur plaatsen; even de dames en heer leren door de hor heen te lopen. haha hij is vrij dicht geweven, dus benieuwd of ze dat durven.

http://www.tommyteleshopping.com/home/s ... z-off.html

Startlijst voor zondag is binnen. Ik zie dat we tegen Roos en Ciska in de ZZ ring mogen verschijnen :D may the best grasmaaier win!

_Dingetje_

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 09:42

@ Janouk...helemaal bij Tommyteleshoping besteld, die dingen verkopen ze ook in de bouwmarkt :=
Het is wel ideaal, dat die automatisch weer sluit als je er doorheen gaat.
Alleen zag bij me schoonzus dat die niet meer optimaal werkt na een jaar! Sluit niet meer goed. Ben benieuwd hoe of dit straks bij jou gaat! Maar goed voor de prijs hoef je het niet te laten ;)

Suc6 alvast voor zondag

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 10:31

Jaaa, may the best grasmaaier win :D.
Die van mij staat sinds Wormerveer haar taak goed te vervullen (die van grasmaaier dus :+, niet die van wanabee sportpony ;) ), dus ben benieuwd :o.
Ik mag 's ochtends even heen om bixie te jureren, even naar huis om Roos te halen en dan knallen.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 10:57

Janouk..dat is een mooie..maar pas weer leverbaar eind juli....
Dennis..komt helemaal goed met die grasmaaier van je....ze ziet er echt goed uit !!!

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 11:01

Ze verkopen ze nu ook bij Blokker. Voor 9 euro zag ik. Als ze maar 1 zomer meegaan, vind ik prima, hoef ik het ook niet ergens op te bergen voor de winter en dan weer te zoeken in het voorjaar :D kan ik hem gewoon weggooien :j

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 11:47

Zo ben ik weer even. Vanmorgen Rembrand gemend, wei uitgemest, alle dakgoten nagelopen ivm eventuele regen, kar gesopt en tuig ook gesopt. Tuig moet nog gevet, maar dat doe ik later. Zometeen eerst boodschappen halen.

Morgen heb ik ook een soort marathondag (maar dan anders ;) ), vandaar dat ik vandaag vast kar en tuig wil doen. Morgen heeft zoonlief judoexamen en hij gaat voor het eerst naar springles op de vereniging (komt een beetje onhandig uit, maar goed, het is maar voor 1 keer zo). Thabor wil tegenwoordig best redelijk goed de trailer op zonder schot, maar nu moet pony ook mee, dus moet schot erin. Voordat ik naar judoexamen ga, moeten we dus ook nog proberen Thabor op de trailer te krijgen. Moet hij er dus wat langer op staan, maar goed, is even niet anders. Judoles is van 5-6 en de springles begint om half 7. Dus terwijl ik bij de judo zit, gaat manlief vast met trailer naar vereniging en gaat pony poetsen en zadelen.

Eerst wilde ik na het afzetten van zoonlief naar huis gaan om Rembrand nog te wassen en vlechten. Maar dat is niet handig, want zoonlief ligt dan wel heel laat op bed (want papa heeft het uur erna springles). Dus Rembrand moet ergens smiddags al gewassen en gevlochten. Want anders hebben we de 2 wedstrijddagen een heel moe kind mee.

Man, want een georganiseer en plannen. Hoop dat het allemaal gaat passen.

Nou, ik ga weer snel verder hier

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 12:28

Pffffff.... hehe.... nounou... het is warm. Heb vanochtend training gereden met Gwin. 24,5 km in iets meer dan 2 uur. Gwin daarna uitgebreid onder de douche gezet, die trok het makkelijk. Heb heel veel zwijnen en zwijntjes gezien, erg leuk!

Janouk ik had dinsdag bij de bouwmarkt zo'n flappenhor gekocht, kom ik gister bij de Blokker, zie ik die andere hor liggen voor 9 euro! Heb helaas wat meer betaald... Maar nu zitten alle deuren en ramen en gordijnen potdicht!

Tine drukke planning!!

Dennis en Janouk succes met de wedstrijd!

PrinsjeH trotseert de dazen! You go girl!

Biancacoo Dakota alweer bijna 1 jaar! Gefeliciteerd!

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 12:40

@Biancacoo: loopt vies te doen met bloedblaren en prut :+ Gelukkig is de druk eraf nu, nog maar een :(:)
@Dingetje: gaat fotografen ff toespreken :D
@Janouk: aan de horflappen met magneten (ik ben daar ook steeds over aan het twijfelen, blij dat jij het hier post en ik nu lees dat ze ook bij Blokker liggen!)
@Dennis: grasmaaiers in optima conditie sinds Wormerveer :+
@Tine: gemend en drukke planning voor de rest van deze dag, succes en denk aan je rust af en toe (*waarschuwend vingertje naar Tine* ;-) )
@Frensie: wow, lange rit met Gwin al in de benen zitten... fijn dat ze zo fit is! Was het niet superbenauwd???

Ik heb vanmorgen Mick naar wei gebracht en in dat kleine stukje ben ik dus dwars door spijkerbroek door die vreselijke dazen 3 keer gestoken }:) Zit er over te denken om soort van 220 volt harnas aan te schaffen :=

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 12:48

@Biancacoo, auw :(:) , gelukkig is de druk er nu wat af... maar pijnlijk lijkt het me nog wel
@Tine, heeft weer een :):) paardenweekend...heel veel plezier en succes +:)+
@Dingetje, niet te streng toespreken hoor... want ik weet niet wie Ed is :o ;)
@Janouk en Dennis, krijgen komend weekend een heuse 'grasmaaierstrijd' moge de beste winnen *\o/*
@Frensie, al een mooie rit gemaakt vanochtend en veel wild gespot :j :D

En speciaal voor PrinsjeH en Mick heb ik een mooi outfit gespot... dus Brabanders pas op als je zoiets tegenkomt in de Pannehoef en omstreken... het zou PrinsjeH met Mick kunnen zijn _O-

PrinsjeH
Afbeelding

Voor Mick
Afbeelding

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 12:51

_O-
_O-
_O-

Whoehahhaah.... wat ben je toch een geniale plaatjesvindster :))

Ik zie ons al gaan... ghighighi

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 12:54

niet alles gelezen maar wel de definitie van een daas.Voor mij heel simpel,het vliegt,treitert en steekt en krijg er mega bulten van.......gggrrrrr.Ik heb er al weer een paar.De paarden worden er gek van.De fokmerries met veulens gaan op een kluitje staan en redden zich aardig,maar de paarden waar wat mee gedaan wordt.Dalerboy,alonda en zelko staan met vliegen jassen met hals aan.En dan gaat het goed.

Mooie foto's voorbij zien komen.

Afgelopen maandag heb ik weer lekker les gereden,voor het eerst eens een goede stap.Mijn paard heeft zo een moeite met de stap.Maar het begin is er,stug door trainen.

Ik is blij,eindelijk is mijn vervoersprobleem opgelost.We hebben onze 2 paards bockmann duo verkocht aan een oud collega van mijn vriend en ons zelf een nieuwe koetsentrailer van bockmann gegeven.Helaas 8 weken levertijd.ppppffff maar dat mag de pret niet drukken.Ik hoop op 7 weken dan kan hij mee naar de mendurance van wateren.Dat wordt mijn eerste wedstrijd weer.
Dit is hem geworden
Afbeelding
blij-blij-blij........

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 12:55

ha ha een mooi harnas,wat een werk om je paard daarin te krijgen...

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 12:55

@Baudy... een super mooi cadeau! gefeliciteerd met je aankoop *\o/*

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 12:59

oh ik vind het echt heerlijk.Dat ik gewoon weg kan met het hele zooitje als ik dat wil.We hadden nu wel een trailer en een tandemasser voor de wagen.Maar geen 2e trekauto.Altijd maar weer moest er wat geregeld worden.Zo blij dat ik daar straks vanaf ben.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 13:01

Ik heb dezelfde trailer en ben er super blij mee... het stukje onafhankelijkheid is écht onbetaalbaar... nu kun je zelf gaan en staan waar je maar wilt ;)
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 05-07-12 13:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 13:01

@Baudyh: wat een supermooi ding!!!! Dat wordt nachtjes slapen tellen tot die er is *\o/*

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 13:24

@baudyh wow dat is gaaf en zo handig!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 14:16

Baudy: super mooi cadeau. Wij hebben bijna dezelfde (aluminium versie). Het is zo heerlijk om zonder hulp van anderen (of veel heen en weer rijden) je te kunnen redden.
Ollie: die plaatjes, echt geweldig _/-\o_

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 14:26

Mooie trailer baudy!! Zo een wil ik er later ook wel :D

Net geshopt en nu omkleden en naar mijn diploma uitreiking :)

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 14:37

ik heb ook 5 jaar gezeurd om zo een trailer :D

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 14:51

supergave trailer baudyh!! Mag ik vragen watvoor trekauto je ervoor moet zetten nu? Want 2 paards met koets, da's niet licht! :D

Verder ben ik eventjes een beetje ^)
Daarstraks m'n toets gemaakt, en gehaald! Een 6,4 dus dat is prima!
Daarna met studiegenootje op het station swirl wezen eten.. En nu een k*tgevoel.. Zij heeft d'r diploma, dus we zijn geen studiegenootjes meer... een beetje een ''afscheid'' en een ''verdorie waarom ik nou niet!...'' gevoel..
:\
Loop heel de tijd al met tranen in m'n ogen ;(

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 14:56

aks toch.... :(:) :(:)

komt goed hoor, duurt alleen ffkes ietsje langer...

:(:) :(:)

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 15:01

:(:) Voor Aks...

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 15:32

:(:) ask inderdaad jammer,maar ja....

We hebben er een landrover discovery voor.Die mag 3500 trekken.bruto gewicht trailer is 2700 kg.Dus dat gaat lukken.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 15:34

ah inderdaad bij zo'n auto kom je dan uit, wel heel gave combi!

En thanx voor de :(:) 's
Ik weet het ook allemaal wel hoor, heb het zelf zo laten lopen, komt wel goed etc.
Maar toch is het stom nu :=
:o