[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 23:07

@Frensie spannend wat je te horen krijgt!
Bente heeft gewoon van die zachte wat langere haren, net als Snuit. Ik krijg haar niet drooggestapt, op haar hals dan, dat is gewoon door en doornat. Rest van haar lijf valt erg mee. Dus ik haal die hals er gewoon uit, groeit het vast wel weer wat aan voordat het erg koud wordt maar ben ik die nattigheid tenminste kwijt. Alleen hoop ik dat ze niet gaat flippen van de scheermachine }:0
Nou ik duik zo in mijn bedje :z

mirror666

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 23:12

ik wil ook slapen ^)
maar heb net zo'n blikje met van die energiedrank achter m'n kiezen....
dat wordt 'm niet dus...

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 23:20

Oh dat vind ik echt vies spul Naaltje!

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 23:21

ik ook :+ moet het ook niet
behalve in tentamenweken :P
doordat ik nu dus klaarwakker ben leer ik nog even verder :)) (en ik heb vrijdag om half 9 tentamen, dan gaan er ook 2 of 3 in.. anders ben ik nóóit scherp genoeg :+ )

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 08:08

Hier weer een goede nacht. Van 1930 tot 615 en 1 keer wakker geweest. Ons schema lijkt te gaan werken

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 08:36

Goed nieuws Tallechie!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 08:41

Goedemorgen,

Ik heb een bodyprotector van Equitheme, man van Zippo (was een professionele destijds voor de sgw). Ik vind het niet lekker zitten, maar misschien is hij ook nog te nieuw. Heb hem gekocht toen ik Rembrand kocht, voor de buitenritten, maar heb hem maar een paar keer gebruikt. Ik zie wel bij zoon dat hij nadat hij hem vaker aan heeft gehad, hij beter aansluit, dus waarschijnlijk moet ik gewoon even volhouden. Komt wel dus, want met Thabor blijf ik hem toch maar even dragen voorlopig. Het is wel warmer, maar daar kun je natuurlijk van te voren ook weer rekening mee houden, met wat je aan doet.

Naaltje: energiedrank drinken voor het slapen gaan :?

VHU: Thabor staat onder een 200 grams deken (weet niet zeker hoeveel grams hij is, staat er niet in. Volgens verkoper was hij ongevoerd, maar dat is hij niet, zit wel vulling in), maar nu gaat hij overdag ivm hoge temperatuur af en krijgt hij zomerdeken op. Heb geen nulgrams voor hem, en wil hem niet zonder deken hebben, omdat hij dan weer vies wordt. 's Avonds krijgt hij dan weer 200 grams op.

Nou, ik ga paarden voeren en dekens wisselen.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 08:53

Over bodyprotectors, ik rij op het moment alleen maar met omdat ik een 3 jarige rij. Welk merk weet ik niet, ding ligt daar op stal zodat ik hem niet vergeet. Gewoon een simpele.
Heb 10 jaar terug een ongelukje gehad waardoor ik nog dagelijks last van m'n ribben heb, en iedere stuiter die ik maak staat garant voor een week nog meer pijn (en in mijn werk heb ik mijn lijf toch echt nodig, dus ben daar voorzichtig mee).

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 08:55

@tine; nee niet energydrink voor het slapen. Energydrink tijdens het leren :P
maar heb heerlijk geslapen :))
zo eventjes naar de markt, en de appie. (nieuwe energydrink :') ) dan bij vriendje wat boterhammetjes brengen, en dan richting m'n toets.. :=

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 09:36

Succes Naaltje met je toets !

De racesafe ziet er zo uit: http://www.canter-equipment.nl/how_s_ra ... ult_m.html
Heb hem ook bij haar gekocht in Bussum. Zij heeft er echt veel verstand van. Super service ook!

Arme Ollie voelt zich nog flink rot helaas, dus ik ga zo haar poonies pesten :D

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 09:47

Ik heb een update!! *\o/*
Romeo zijn knie is vanmorgen NIET op slot gegaan en hij liep heel normaal! Ik hoop dat het binnendoor zetten de oorzaak is, dan zou ik super blij zijn!! *\o/*

Oh ja, zaterdag komt een meisje (19 jaar) proefrijden op Romeo, als het weer meezit tenminste... Ze heeft al heel wat rij-ervaring, ze rijdt al jaaaren op een welsh pony (ik denk alleen dat die welsh ietsje groter is dan Romeo), maar die pony is ondertussen al vrij oud geworden. Het zou dus leuk zijn als ze kon overstappen op een jong welshje. Het meisje dat op Romeo reed, wil even een tussenstop nemen om ervaring op te doen in de manege. Ze is 1 keer van Romeo gevallen (ze is er wel onmiddellijk terug op gesprongen) en ze wil nu toch eerst ervaring opdoen op manegepony's om haar evenwicht beter te krijgen.

@ Naaltje: veel succes met je tentamens! Wij hebben hier nu een weekje herfstvakantie, volgende week heb ik nog een weekje les (lees: een week die de docenten gebruiken als deadline van honderden taken) en de week erna zit ik in hetzelfde schuitje als jij...

@ tallechie: wat goed dat het schema begint te werken!

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 09:49

@SL; deadlineparadijs is bij ons volgende week :)) moet ook nog keiveel. Maar nu eerst even die tentamens overleven :+
Ga maar lekker voor l*l met die nierband om :P

leuk dat je weer een meisje gevonden hebt! :) Klein meisje ook dan voor d'r leeftijd of niet?

Ik steek m'n snuit nog even in m'n boeken :+

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 09:50

ohja er moet nog een beterschaps :(:) naar ollie

en ingridM ging ollies ponies pesten :P

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 10:02

@ Naaltje: Het meisje is niet heel klein, maar ook zeker niet groot. Ze weegt ook niet veel, dus het kan lukken...
Door alleen het meisje te zien, is het moeilijk om te weten of ze te groot is of niet, ik moet het toch op Romeo zien. Moest ze aan de grote kant zijn, maar ze Romeo niet in de weg zit, kan het nog zijn dat het lukt (als Romeo er helemaal geen last van heeft). Het valt af te wachten..

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 10:02

Goedemorgen,
Zag mooie foto's van Didd's aan het werk, en haflingers.
Bodyprotectors...wou dat ik die 15 jaar geleden aan gehad had... ingrid die racesafe ziet er goed uit ! niet zo'n plofding..
Ollie : Beterschap !!!!! :(:) :(:)
Naaltje. succes bij je tentamens, niet te veel van die energiedrankjes drinken, daar gaat je suikerspiegel alleen maar van schommelen...krijg je nog meer honger in lekkere snoepdingen...helemaal fout dus...succes !!!
SL goed dat romeo beter loopt, duimen dat binnendoor zetten de oplossing is !! en leuk dat je een ruitertje gevonden hebt.
Bettepet, gaat Z debuut rijden !!! duim voor je heel veel succes, ga je naar westerbork ? dan hoop ik dat de frituurpan op een andere plek staat als voorgaande jaren..... :Y)
En tallechie beterschap voor je zus, wat fijn dat Daan beter slaapt !!! en jullie dus ook !! *\o/*
Laatst bijgewerkt door Biancacoo op 03-11-11 10:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 10:04

Tallechie: Beterschap voor je zus :(:).

Ik scheer hier niet, maar heb ook niks te scheren :=.

SL :Fijn dat hij beter loopt :D.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 10:06

@biancacoo; in tentamenweken is alles geoorloofd :P drink die bende ook alleen maar met tentamens hoor :) (of rally's, als je tot laat moet posten :P ) verder braaf aan de thee, 7up light en water

ik heb heel veel te scheren aan m'n paard. Maar vind z'n pluis zo lievv :D
Vanmiddag wordt ie gereden trouwens :D kéi super fijn :D ik ga lekker toekijken.

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 10:07

Naja ik kan ook wel scheren maar wat voor nut heeft het?? :+
Al mijn paarden staan stil :').

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 10:09

:(:)
de mijne ook de meeste tijd :') die heeft gewoon een luizenleventje eigenlijk :=

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 10:19

Hahaha :')...

De mijne staan verplicht stil :roll:...

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-11 12:13

goedemorgen

@ tine goed hoor een bodyprotector aan en ze gaan vanzelf in vorm zitten
@ tallechie fijn dat daan doorgeslapen heeft. mag ik vragen waarom je zus in het ziekenhuis ligt (mag ook per pb)
@ naaltje veel succes
@ S_L romeo loopt goed heeft waarschijnlijk een nieuwe ruiter
@ ingrid gaat pony's van ollie pesten
@ dennis heeft lijf nodig
@ vhu snuit heeft de gang er in. achter op de kar foto's maken op snelheid inderdaad geen succes
@ frensie moet waarschijnlijk nog 12 weken aan revalidatie. vindt je het erg ??
@ nouvel heetf ritje duin en strand gedaan met spook
@ bettepet traint hardt voor het Z
voor degene die ik vergeten ben: :( :D |( :(:) *\o/* |o _-:( -:(- ~~}> Y;(

ik heb gister weer een lekker druk dagje gehad. moest van 12 tot 7 werken in winschoten voor de laatste x maar het was erg rustig dus de tijd ging ook erg langzaam. |o om 7 uur meteen door gereden naar erica voor de menles en om kwart voor 9 zat ik op de kar achter octaaf in het enkelspan. okkie liep van het begin af aan erg lekker door de nek en in stelling en buiging, kreeg ook complimenten van de instructeur en H.S. dat is altijd leuk zeg maar *\o/*

vandaag ben ik lekker vrij. en morgen mag ik bij de mc in stadskanaal de hele keuken weer terug zetten en omdat ze iets achter lopen met verbouwen gaan we pas zaterdag weer open inplaats van vrijdag om 5 uur

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 12:58

grmbl :( :(

moest met toettoet naar garege.....blijkt lampie op desbaord te branden omdat er 1 of andere sensor dood is gegaan...
kost maar ruim 200 om te vervangen...labdading of iets...
ding zelf is al 190 zei die....inzetten valt mee kennelijk...

heb nog meer pech....al 3de dag niet naar knollie...ben veelste ziekjes..overal spierpijn enzo...
rij wel mn taxi-diensten, want thuis=geen geld...
verder steeds poging tot meelezen, maar ben slecht in onthouwe en nu helemaal...
(ik snap dat kwooten niet fijn akn zijn voor sommige hoor, hoefde met kwooten niet te onthouden, da was hendig,hihi :+ )

wel iets gezien over body protectors.....nooit aangehad...

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 14:03

Heb ook een BP vind m wel fijn zitten heb er iig geen last van op de kar. Je kan toch lelijk terrecht komen als het hele spul omkiept.

Gisteren weer les gehad met robijn. Had bit aan zn oude hoofdstel gehangen was geen succes. Behalve bij de gallop daar bleef hij beter bij me. Maar halthouden is een ramp daar ga ik nog even flink aan werken.
Morgen komt hopelijk de hoefsmid want de hoefjes zijn echt aan de lange kant.

Vanavond nog tot 10 uur op de beurs en daarna opruimen dus zal niet vroeg zijn. Gelukkig daarna weekend !!

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 14:56

lambdasonde (oid,no idea hoe je t schrijft) is een duur geintje inderdaad.. Balen joh!
Tentamen overleefd. Morgen nog 1. Vanavond leren. Maar zo eerst naar stal.

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 15:14

@ naaltje: hopelijk ben je geslaagd voor je tentamen! Nog veel studeerplezier vanavond ;) Maar eerst genieten bij Dids! Hij zag er trouwens goed uit op de foto's, op die longeerfoto loopt hij erg netjes! :j

Pff, gisteren avond is de bijna 19-jarige zoon van een koppel op de hondenschool omvergereden met de motor. Een auto wou achteruit de weg oprijden en zag de jongen niet. De jongen kon onmogelijk ontwijken en hij vecht nu voor zijn leven. Ter plekke zijn ze een uur met hem bezig geweest voordat ze hem konden afvoeren naar het ziekenhuis. Ze hebben zijn schedel open gesneden om de druk van zijn hersenen te laten, naar de vele breuken wordt nu nog niet gekeken. Hij ligt op intensive care in uiterst kritieke toestand. Ik krijg voortdurend tranen in mijn ogen als ik eraan denk, ookal ken ik de jongen niet persoonlijk (de ouders ken ik wel zeer goed). -O-

Ik ben gisteren trouwens ook weer gaan babysitten. (bij wiens moeder ze 2 maanden geleden kanker hebben vastgesteld) Het gaat niet zo goed met de moeder, ze heeft ondertussen al een pruik. Ik vind dat het vrij snel gaan allemaal :?