Als ik me niet vergis moeten ze volgens de boekjes naar jou toe komen, maar dat was hij echt niet van plan. Ik merkte echt aan hem dat hij er nu wel klaar voor was. Ik nog een paar keer een stapje terug gezet omdat zen oortjes naar achter gingen en dat gaf het nodige vertrouwen.
(voor al de rest: als ik te veel vertel over Snuit zeg het dan, dan PB ik wel met Maaike
)Ik ga zo ook men bed in. Morgen de tuin weer sproeien en de regenwaterput verder aansluiten.
Moet ook echt gaan slapen maar ben beetje hyper

Romeo zit al bijna in zijn zomervacht en nog staat hij ontzettend te zweten op de wei! Ik ga er 's morgens en 's avonds (en soms tussendoor ook nog even) met zo een metalen 'borstel' over en iedere keer lijkt het alsof ik hem geschoren heb, zo veel haren op die plek! Het lijkt wel te helpen, andere jaren schuurde hij erg, nu heeft hij nog niet geschuurd... (geen eczeem schuren, maar gewoon met staart, kont, manen,... tegen een boom aan, je kan zien dat de haartjes gebroken zijn, maar het is zeker geen eczeem)
Nouvel snel een update plaatsen hé, Fifi zit voortdurend in mijn hoofd!
Dus als er een paar graden bij komen, is het heerlijk om erin te gaan!

oeps.. 
. Ze deed het zo braaf, heel goed te rijden geen geklooi met wegsprinten of wat dan ook, gewoon (h)eerlijk paard. Geeft dus zoveel vertrouwen voor de volgende keer, dan durf ik haar wel meer te rijden denk ik en ben ik zelf niet meer zo onder de indruk van alles
fijn!