Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Die is er dus nog niet. Ben benieuwd wanneer ie maandag komt.
helemaal toppie Gem
zo heerlijk!
Belkerrrrr..............
wat een knapperd !!! hoe heet ze ?
ze zwemt heel krachtig en goed..maar vind er gewoon geen r
t aan...hahaha...die moet ik echt optillen en in het diepe water laten zakken...dan zwemt ze wel met me naar de kant..maar heeft er geen plezier aan..dus die ga ik er niet meer mee pesten..Kootje vind het leuker gelukkig.
dat is niet leuk..ik hoop dat er snel meer rust is... idd goed rust opzoeken...wat goed dat Fred zo goed gaat.
en nu kan ze lekker mee het nieuwe huis in
ben je nu aan het verhuizen?
)
en fijn dat het met Fred en Cathey goed gaat .
duidelijk een koud voorjaar tijdens de bloei helaas.
dus dat is super. Weer aandacht voor schouders/tongbeen/atlas/draaier en kaak. Apart, rechterkaak zit nu goed los, linkerkaak muurvast. Waren we eerder nog niet achter gekomen want toen zat alles vast
maar nu dus alleen links. Bespiering kaak is ook ongelijk in massa en 'strakheid'. Dus vervolgstap nu eerst paardentandarts erbij en dan weer verder. Tandarts is in januari geweest maar goed, toch dat eerst weer afvinken en wie weet zit er nu iets wat er eerder niet zat. Hoe dan ook dat moeten we wel uitsluiten. Schouders weer gedry-needled. En na behandeling waren ze al weer veel losser en soepeler dan ze tot nu toe ooit geweest zijn.
paar keer aanspringen en weer terug links- en rechtsom, na paar keer snapte hij mijn commando en deed het ook vanuit een normale draf. Dus helemaal toppie.
En ze hebben ook nog extra uren voor me (waarschijnlijk meer dan ik wil, maar had heel slechte telefoonverbinding, dus niet alles was duidelijk). Maar in ieder geval donderdag en vrijdagmorgen en misschien dinsdag en woensdag ook. Volgende week maandag kennismaken met de kinderen en ouders.
.
.
en fijn dat Fabels weer opknapt met been.