[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 15:18

Outdoor Brabant, prachtige sport en ook nog betaalbaar, top evenement!
En lekker genoten van deze prachtige dag Ips, wat een lekker weer is het zeg {:}

Hier *\%/* weer op Hero gezeten. Nu wat vlotter opgestapt, wat meer durven zitten en mijn benen meer aangesloten zeg maar. Hij was weer uitermate relaxed :+:
Ber ook zadel opgedaan maar die was bangig met opzadelen. Dus wat gewandeld tot ze rustig was. En daarna weer afgezadeld. Geen idee of ik daar ooit op kom, maar goed, probeer het maar af en toe wie weet ... ze is nu gelukkig wel als ze rustig is weer echt rustig, komt nu ook na het afzadelen direct naar me toe (eerst rende ze weg), dus er zit nog steeds vooruitgang in.
Ollie lekkere borstelbeurt gegeven.

En dan nu nog iets verzinnen eet-technisch-gezien :Y)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 15:50

Janouk, fantastische foto van harry en janouk, en paul !
heeft paul nog goed bruikbare tip's gekregen ?!
tine heeft smeerpoetsen..haha..gedoe altijd, maar ach....het zijn en blijven dieren, soms lastig..
vhu, maakt grote stappen met Hero..en ook met Ber !! dat komt wel goed, die heeft vertrouwen nodig,.....heel mooi dat ze bij jou die tijd en aandacht en het vertrouwen krijgt !
ips, fijne vrije dag, mooi dat de tandjes van Fera er nu uit zijn..wat vaag van die jury..misschien heeft ze de mailbox vol gehad ?

verder...lees ik graag mee..en vind jullie belevenissen leuk...thuis is ook maar thuis,....maar heb eigenlijk niets meer bij te dragen hier....
Eagle is definitief uit het team....we hadden al lang onze twijfels natuurlijk....maar hij had vorige week weer last van zijn poot, dus...ik ga met hem geen risico meer lopen, we gaan andere leuke dingen zoeken voor hem om te gaan doen..en word morgen gecastreerd....da's wel zielig.... :o

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 16:12

@Biancao: jammer dat het niet lukt met Eagle's poot :(:) :(:) Heel veel sterkte, morgen, bij de castratie :(:) .

@VHU: weer lekker met Hero aan de slag geweest *\o/* .

Wellicht een heel domme vraag :o , maar staan de extra letters aan de rand van een 40x80 baan aangegeven? Heb dus thuis 30 bij 60, maar heb voor dochter een 40 bij 80 uitgezet om vandaag en morgen ff te oefenen.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 16:40

Ik heb geen idee Avaluna, mijn instructeur had altijd zo'n enorme baan staan, zelfs 40x100 vol met letters :P
Eagle straks semi-man, denk dat hij het zelf echt niet erg vindt Biancacoo.... en uit het team.... maar wel bij jullie in de groep thuis en wellicht met wat hardlopen en wandelen toch de aandacht. Misschien vindt hij dat zelfs wel fijn 'speciale behandeling'?

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-14 16:41

Bij een 40X80 baan staan er extra letters. Ik heb altijd het ezelsbruggetje Alle Friese Paarden BoeRen Met Centen Hebben Soms Een Volle Knol. En dan tegen de klok in.

NdV74

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 17:14

@Biancacoo: zonde zeg dat het niet gaat met Eagle. Maar jullie vinden vast wel iets anders wat leuk is om samen te doen.

@VHU: die baan staat er nu weer ;)
Outdoor Brabant is inderdaad gratis (volgend jaar niet meer), alleen parkeren tikt best door (€ 8,= per keer) maar goed, dat hebben we er wel voor over.

@Lanouska: ik ben altijd al blij dat ik de gewone letters kan onthouden. De extra letters, weet ze wel maar vraag met niet waar ze horen te staan.

@Baudyh: ben benieuwd of dat zitje helpt voor je rug. Ik heb er ook bij staan kijken maar twijfelde nog.
Wil je me op de hoogte houden of het werkt?

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 17:24

[quote="lanouska"]Bij een 40X80 baan staan er extra letters. Ik heb altijd het ezelsbruggetje Alle Friese Paarden BoeRen Met Centen Hebben Soms Een Volle Knol. En dan tegen de klok in.[/quote

Dank je wel! l

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 18:07

Die letters..dat is een handig zinnetje om het te onthouden..ik vergat ook altijd welke waar stond..haha..

Ach die Eagle...is stiknerveus en weet zich slecht raad in omgang met andere honden....dus we hopen dat dat wat beter word als hij gecastreerd is....en hij kan wel wat doen zoals mee met joggen, dus wellicht dat mijn man het canicrossen wel leuk vind..ik wilde dat altijd zelf gaan doen...maar dat word niet wat..hardlopen krijg ik echt niet voor elkaar.... ^) tempo in het team ligt voor hem veel te hoog....
ik hoop dat het lukt,..want mijn man is niet echt een superhondenmens zeg maar....maar doet graag hardlopen..en als er wedstrijden met karren zijn..zijn er ook canicross wedstrijdjes op dezelfde locatie..dus heeft mijn man in zo'n weekeind ook iets leuks om naartoe te werken..uitdaging, en zo blijft eagle goed in beweging en fit..

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 18:25

klinkt leuk biancacoo als je man dat met eagle kan doen.

Hier is alles in de ban van de kettingbotsing. gelukkig geen bekende die er bij betrokken zijn.

O ja en gisteren is mijn zusje bevallen van een jongen hij heet Dex.

Zo lekker naar de pony's en ff een rondje tandem.

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 18:46

Gefeliciteerd tante Maisie.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 22:13

Gefeliciteerd Maisie! Toevallig hier één straat verderop vorige week een Dex geboren. En ook toevallig: gisteren zijn onze SH en zijn vriendin (tevens secretaris van de vereniging) ook trotse ouders geworden van een zoontje.

En over familie gesproken.... mag ik even heel hard schelden -O- ? Okee, zal het niet doen......

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 07:50

Goedemorgen

Gem: jij mag heel hard schelden hoor. Hopelijk lucht dat een beetje op.
Maisie: gefeliciteerd
Bianca: nieuwe carriereplannen voor Eagle.

Verder weet ik het even niet meer. Gisteren weer bij osteo geweest. Lichaam reageerde deze keer nogal.
Zoonlief is weer ziek, dus zo school maar weer bellen.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 08:06

@maisie ik had een vergadering in hoofddorp georganiseerd, waarvan 3 personen verstek moesten laten gaan, omdat ze in de kettingbotsing bij heinekenszand betrokken waren. Gelukkig hadden zij alleen blikschade, maar ze waren mega geschrokken.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 08:47

@Maisie: gefeliciteerd met je neefje *\o/* Hier ook een Dex in de familie :') .

@Biancao: oh, dat zou leuk zijn!

@Tine: beterschap voor zoon.

Niks gehoord over een kettingbotsing :o *leeft onder grote Duitse steen :o ;) *

Gisteren proef met dochter geoefend.
Nu zit ik er naast met voorlezen en vroeg me af of ik ook moet af groeten?
*allemaal beginnersvragen die in je opkomen als je begint te trainen :') *
Liesje liep iig erg fijn, jammer is dat dochter dit tijdens het rijden van een proef nog niet helemaal voor elkaar krijgt qua stelling en buiging, maar goed ze hebben al veel geleerd in korte tijd en die pony is ook echt niet gemaakt voor de dressuur, hahaha, gelukkig mogen ze ook nog 6 hindernissen mee nemen <3 8-) :D .

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-14 09:02

@ avaluna. De groom/voorlezer hoeft niet af te groeten.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 09:03

Even snel: alleen de menner moet groeten.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 09:54

Dank jullie, alweer.
Wel lastig, want ik heb dus echt de neiging om te groeten; ben zo ontzettend vriendelijk en beleefd, hahaha. Ik zal proberen heel charmant te lachen :').

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 10:00

janouk schreef:
heinekenszand .

Iedereen heeft altijd zijn bierbril op als ze het over ons durp hebben.......Heintjeslik kunnen ze het toch beter noemen.

Maar vreselijk zeg wat een ravage was het gisteren. Werk in de poel en de ene ambulance naar de andere kwam voorbij :(

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 11:47

:o ik zal toch eens beter de borden lezen, de volgende keer dat ik naar Middelburg reis. }:0

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 11:56

Zag het op het nieuws, wat een ravage :oo

@Maisie wat leuk een neefje, leuke naam ook :)F
@Gem tja familie... je krijgt ze er (soms helaas) gratis bij he :roll:
@Tine hoop dat je snel weer wat opknapt van de osteo en het zelfde geldt voor je zoon. Er schijnt een kort venijnig buikgriepje rond te gaan. Onze zoon is ook een dag thuisgeweest van school.
@Avaluna met smile :)) knap hoor van je dochter, zo leuk dat ze ment! En die hindernisjes zijn uiteraard het leukste :)
@Biancacoo hoe gaat het met jullie zoon op de nieuwe school?
@Gem gefeliciteerd voor je stalhouder :) en beginnen de kriebels al voor van het weekend <<)

Hier vanochtend naar de pony's op en neer gefietst oa stuk langs het riviertje De Rotte, werkelijk prachtig met die herfstzon. Nu is Ber net dat tikje dikker en Ollie is weer 'bij' na haar twee wedstrijden op rij, is Hero eigenlijk weer wat te dik :Y) moet echt aan het werk eigenlijk :+

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 12:17

janouk schreef:
:o ik zal toch eens beter de borden lezen, de volgende keer dat ik naar Middelburg reis. }:0

Het is ook wel bijna goed hoor Janouk, het is Heinkenszand dus een e minder.

Ja kleine bij Maisie haar zus......zit me net te bedenken heb ik haar al zolang niet gezien dat ik de dikke buik gemist heb :\

Zoontje Tine ziek :(:)
VHU heeft van de mooie herfst zon genoten.
Gem.....hoe gaat het met je schofjesdillema? Schelde mag :j
Biancacoo heeft andere opties open voor de hond, hopelijk vind iedereen zijn plezier hierin *\o/*
Avaluna heeft groetneigingen uit beleefdheid :=

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 12:54

:o? wel een beetje een excuus voor mij.
ik heb diverse vrienden, die werken of gewerkt hebben in de stallen van meneer Heineken of op kantoor.

Ik drink zelf geen alcohol, ook nooit gedaan, dus daar ligt geen link :9k

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 13:15

Afbeelding

(Lucht helaas niet erg op, maar wel prettig om even af te reageren)

Dingetje: schoftjesdilemma voorlopig maar even in de koelkast. Degene die ik heb past tot nu toe toch nog het best van alles wat ik heb geprobeerd. Dan voorlopig maar een dun gelpadje oid zoeken. Voorlopig weer even een andere focus nu de koets verkocht is ;) .

VHU: kriebels vallen eigenlijk erg mee :j . Ik zit in de vrijwilligers-bouwploeg en je groeit zo langzaam in de wedstrijd. De hindernissen hebben er nog niet eerder zo leuk uit gezien :) .

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 14:23

hoihoi..
Eagle is vanmorgen gecastreerd en ligt nu bij te komen..lekker groggy....kwispelt zo lief als ie me ziet..hij moest niets van de DA assistenten hebben, hij vond het maar eng bij de DA,....tjee...hij kwispelt naar je ?!!!..wat is hij toch lieffffff....en zo moooooi.... <3 <3 <3 ze waren allemaal helemaal gek van hem...tja apart en superlieve hond....
hoop dat hij ervan opknapt en het leuk gaat vinden om dingen samen met ons te doen..maar dat verwacht ik wel van hem..t'is echt zo'n knuffelbeer !!

Maisie gefeliciteeeeerd, tante !!
en stalhouder ook proficiat !
idd wat een ravage op die snelweg....vreselijk...
vhu, zoontje doet het erg goed op school, gaat er met energie en vrolijk naartoe !! en heeft nu een vriendje te spelen...die ook helemaal fan is van lego ! dus het gaat erg goed !!!
en Hero moet aan het werk !!
Gem.....in een bos gaan staan..en eens van je af schreeuwen ??.....balen soms he ?!.....hoop dat het zich snel weer oplost...of in ieder geval..Sterkte...niet leuk !!
En wat goed dat je koets verkocht is !

nou...tot later maar weer..even kijken hoe het met eagletje gaat..ligt bij de openslaande deur..

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 16:36

@Biancao: Eagle weer extra veel bewonderaars <3 . Helemaal super dat het je zoon zo goed bevalt op de nieuwe school _/-\o_ *\o/* .

@Gem: :(:) . Ben benieuwd naar de hindernissen.