Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
hier alles al dichtgegooid ivm muggen
....
, hondje en dinnetje mee en genieten maar
en die heeft heerlijk gereden met haar nieuwe wagen en geeft Van Rijs een dikke pluim
, want die heeft haar strengen netjes op maat gemaakt....
weet alleen niet of je het wat vind
Ik krijg dadelijk een hele zwarte kar dus ga zelf niet meer in het bruin....
ik zeg... 'lol met je knol'

) dus nu morgen dagje extra werken omdat er echt superveel dingen wegmoeten en dat gaat anders niet lukken
Gelukkig vind ik mijn werk leuk, maar jeetje, het vraagt hoop energie 

terug in meeleesstand 
en jij mag lekker afkoelen in de regen/hagel

gescoort
ik vind deze trouwens ook erg mooi
prachtig.
Wel jammer, het was voor het zo bekend werd nog goedkoper
... inderdaad goed 27 kilo lichter... en hopelijk is mijn nieuwe wagen er tussen nu en 2 weken en in het SGWM is inderdaad een groom verplicht bij dressuur en vaardigheid en natuurlijk de marathon... echter bij de D/V mag het wel maar hoeft het niet. De dressuur heb ik afgelopen zaterdag wel met groom gereden, daar de luidspeaker best hard stond en daar kwamen de lezers amper bovenuit geroepen
Niet iedereen staat op de foto
Ik wacht nog ff is nog geen jaar oud
Heb gister mooie stenen uitgezocht voor in onze voortuin
en die heeft neemt nooit foto's van mij en dat is écht een 'Zeeuwse fotograaf'
(en er staan er nog meer van jou)
Niet alleen maar binnenbak, is voor peerd ook maar zaaaaiii, dus af en toe Pannenhoef, soms strand, wekelijks rondje buitengebied, maar wel meer binnen trainen dan de niet-dazen-periode
Nu nog bedenken welk kleurtje

en Dakota al weer bijna 1 jaartje... aaahhh, tijd vliegt idd!!
foto's van oypo vind ik niet zo mooi als van samantha!
Dan maar een beetje rustig aan met je vingertje! HAd ook laatst een vingerblessure (van een mes), maar als ik dat tegen iemand zei, keken ze me raar aan, snap er niks van