Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Was ook nooit zo als ze wat langer in hun vacht zaten en na het werk bezweet waren. Dan duurde het maar zo 4 uur (vandaar dat ik ging scheren).
.
en vond het zielig in de stromende regen.....maar die woont hier niet meer.
Citaat:Als je Rembrand elke dag droog wil hebben als je gaat stappen zal je toch altijd een regendeken op moeten hebben.
. Ik wil weten hoe mensen het doen met een paard dat buiten staat en dus vies en nat is als je hem zadel op wilt leggen. Of dat kan of dat paard dan last krijgt van drukkingen, aangezien je niet alle blub eraf zult krijgen als hij nat is.sonjim schreef:Zijn ze erg vies (modder en blub) dan werk ik niet met ze. Alleen nat is geen probleem, blub zit er meestal niet op dus normaal gesproken een harde borstel erover en optuigen maar.
Dat zwijn van mij, nou ja, ze doen het alledrie eigenlijk wel, rolt enkele keren per dag. Liefst op de meest vieze plekken natuurlijk. Je zou maar schoon blijven he?
en een viezerik. Altijd modder overal.

lijkt me erg mooi die kleur Baudyh
ik heb zo'n soort kussen/hard kussen gehad met mijn rug toen na val van Bente, heeft me best geholpen in de auto.
.
. Althans, mondeling en komend weekend met aanbetaling. Een voormalig stalgenootje zocht een koets en onze lesmees raadde mijn wagen aan. Ze kende de wagen uiteraard al en wist hoe we met onze spullen omgaan. Ik rij er komend weekend nog wel de SGMW mee, maar mijn doelstelling is nu "wedstrijd zonder EL uitrijden maar vooral de wagen heel houden"
als we in de bak aan het mennen waren.