Marathonlesje was echt super, pony was superheet, dochter vond het beetje eng daardoor, moeders ook, maar het ging super, heel leuke comibinaties in de waterbak, echt genoten, lijkt me wel wat voor thuis, we hebben wss filmpjes, maar geen idee hoe we die d'r op gaan krijgen
.Pffff, heb veel te doen en ben echt helemaal niks waard
Iemand die me wat tips kan geven voor het maken van een flyer, met foto's aan de voorkant en tekst aan de achterkant.
Bv welk programmaatje daar handig voor is, etc.
Zouden zo'n 150 stuks moeten zijn voor het voltigeteam, ik denk zelf dat we ze beter dan naar een copy-shop kunnen brengen dan zelf printen.
Komt om 14:00 iemand van de vereniging voor...
Echt ruk.

en wat super dat je weer lekker kunt trainen

, hebben wagen niet mee trouwens. Zou het even aanzien en als ik dacht dat het zou kunnen gezien toestand van paden zouden we de tweewieler nog ophalen, maar vind de paden veel te mul op veel stukken en het gaat nogal op en neer hier dus voor een pony die er nauwelijks 10x voor heeft gestaan iets te veel van het goede. En over de weg mennen kunnen we thuis ook, ga dan liever onder het zadel lekker het bos in.... het mag de pret zeker niet drukken, we vermaken ons prima.

, en ze was natuurlijk nog niet gewend hele dag op de wei/buiten)

Hij komt wat strakker in zijn jas te zitten ook. En nou nog een berg spieren erop