wauw VHU!! fotos? knappe snuit, en bente ook tuurlijk!!
Ik ben stout geweest ben er natuurlijk toch weer even op geklommen... en toen maar meteen 3dubbel stout gedaan. Even een boterham eten en dan fotos uploaden Daarna toch écht nog aan de studie
oh sjit, vhu als jij al zo mept op alleen m'n longeerfoto @tass; hij ging heel fijn. Even stoeien, maar was alweer tijdje geleden, ander bitje in. Maar toen ging ie goed
VanHuisUit
Geplaatst: 02-11-11 15:59
was op het zinnetje dat je erop was geklommen
Maar moet eerlijk bekennen dat ik zelf ook altijd erg eigenwijs ben wat dat betreft dus tja, iets van pot en ketel enzo
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 02-11-11 16:02, in het totaal 1 keer bewerkt
@tass; is een 2 jarige met een beetje een achterstandje (2,5 is ze zelfs al ) maar ze is als een speer aan het bijkomen nu Ze mag leren van ome-Dids he
en dat laatste is deal!
Tass
Geplaatst: 02-11-11 16:14
Oww vandaar .
Mijn ruim 2,5 jarige haf ziet er zo uit namelijk .
bicci
Geplaatst: 02-11-11 16:29
pfffffffff...
ziek geworden... denk met de wedstrijd zaterdag koutje gepakt... gister al beroerd...
heb wel echt geprobeerd bij te lezen...maar kop volsnot en dan past er geen info meer bij... miste wel ergens een cap ;P
Laatst bijgewerkt door bicci op 02-11-11 16:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik kom ook maar eens weer voorbij waaien. Lees wel mee, maar te druk om te reageren.
Hier al weer lekker aan het invallen op basisscholen en druk aan het trainen voor mijn Z debuut zaterdag. Vandaag met een vriendin een heerlijke buitenrit gemaakt, morgen heeft de pony vrij, dan vrijdag nog les en dan gaan we er zaterdag voor. Ach, we zien het wel, ik ga gewoon lekker rijden.
Verder eigenlijk weinig nieuwtjes. Vind het super gaaf VHU dat snuitje mee gaat doen in Nijkerk Tallechie leuk dat je les zo goed gaat. En tine haar zoontje die super doet!
Ik kom even , ben al sinds zondag niet lekker.... vanmiddag maar even een bezoekje aan doktertje gebracht. Ik probeer wel bij te lezen maar kan even niet actief meeposten
Leuke foto's gezien van Naaltje en van Tass! Leuk topic van Dennis.
Hier heerlijk freubeldagje gehad in de nieuwe hobbykamer Zo naar najaarsvergadering van de rijvereniging, zit in bestuur dus moet wel
tine10
Geplaatst: 02-11-11 20:47
Lees wel bij, maar erg druk, dus geen tijd om te reageren.
tallechie
Geplaatst: 02-11-11 20:48
Zal even in etappes bij lezen en reageren.
Tine mijn vader heeft jaren geleden hengsten voor gebracht. Je kunt altijd even met een hengstenhouder bellen. Het lopen kun je oefenen. Als je daar zeker van bent kun je het zelf doen en anders gewoon laten. En inderdaad de voorbrengers oefen meestal wel een paar keer.
Leuk kamers opknappen. Ben blij dat wij alles achter de rug hebben.
Super VHU
Wij hebben ook een hengst op stal in de winter. deze dekt in de zomer op een andere locatie. Hij weet heel duidelijk wanneer het dekseizoen is.
Daan ligt al op bed. Ze hebben op de creche een nieuw schema geprobeerd. Lijkt goed te gaan. Alleen hij ligt twee uur als gisteren op bed. Hij was ontzettend moe en overdag minder geslapen. Ben benieuwd.
Verder ben ik vanmiddag gebeld dat mijn zus is opgenomen in het ziekenhuis. Wilde vanavond naar de paarden maar hoofd staat er niet na. Heel misschien krijg ik dus mijn nichtje vanaf morgen bij ons in huis
Laatst bijgewerkt door tallechie op 02-11-11 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt