Jij kan dus ook aan de slag met je tuig
Iemand misschien 'de' tip voor het schoonmaken van een wagen???
Denk er zelf aan gewoon maar te gaan spuiten en sopje erbij een soppen maar. 't Is in ieder geval mooi weer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)
maar ik ga het goedmaken komend weekend
. Ik spuit mijn kar nat, daarna ga ik met autoshampoo en een spons aan de gang, laten drogen en even met een zeem af doen, als kar droog is wat cockpitspray of pledge op de lederen stukken (en chrooom) spuiten (niet waar jezelf of je groom moet zitten
). In het zonnetje blinkt het dan behoorlijk.
Er zit tussen jou en mij (met Simba) 1 combi tussen dus dat wordt ook samen losrijden...

en vanmiddag met Pumba mennen. en daarna mee met een vriendin naar de dubbele lijnen les.
Op AR itp heb ik een topic gemaakt. Vooral mijn wielen vond ik zelf wel erg mooi geworden

En heb dus bij kunnen slapen.

maar moet dit even kwijt
) heeft gister weer met tuig erop rond de bak gelopen! Heb beetje aan de strengen getrokken om te kijken hoe die erop reageerde, hij liep achteruit maar denk dat met wat handigheid hij het snel genoeg snapt. Maar daar heb ik echt wat extra paar handen bij nodig (die ontbreken nu nog even...) en ik vertrouw hem niet genoeg dat ik zo dicht achter hem durf te lopen terwijl ik de strengen vast heb.. bij Tijger was dat anders (daar deed ik 10 verschillende dingen in de week mee en verzorgde ik al een jaar...)